Noticias

Llega a la capital de Galicia la exposición Héroes animados, con personajes de Kung Fu Panda y La novia cadáver

Los dibujos animados elaborados por Carlos Grangel para películas de directores de cine como Spielberg o Tim Burton llegan a Santiago de Compostela a través de la exposición "Héroes animados", promovidas por Afundación. La creación de personajes de películas de animación como Kung Fu Panda, La novia cadáver, Hotel Transilvania o Madagascar pueden verse en la Rúa do Vilar compostelana.

Nota de prensa de la Fundación Abanca:

La muestra, diseñada en exclusiva para la entidad por ILUX Visual Technologies, recoge todos los detalles del proceso de diseño y creación de los personajes en las películas y producciones de animación a partir del trabajo desarrollado por el prestigioso Grangel Studio.

«Héroes animados» muestra, desde el punto de vista del diseño de los personajes, todo el proceso creativo de una producción de cine de animación de alta calidad, desde que nace el guión hasta que finaliza el proyecto. El montaje parte del trabajo desarrollado por el estudio en sus 25 años de historia a través de las películas El príncipe de Egipto, Spirit, El corcel indomable, La ruta hacia El Dorado, Simbad y la leyenda de los Siete Mares, El espantatiburones, Madagascar, Kung-Fu Panda, Cómo entrenar a tu dragón, La novia cadáver de Tim Burton, Piratas y Hotel Transilvania.

La exposición exhibe piezas originales únicas, que se muestran por vez primera ante el público e incluye materiales diversos que se han mostrado en diferentes proyectos relacionados con el ámbito de la animación en el Museum of Modern Art de Nueva York (MoMA); el Katzen Arts Center (American University Museum), en Washington; el County Museum of Art (LACMA) de Los Ángeles; el Bell Light Box (The TIFF), en Toronto; The Australian Centre of Moving Image (ACMI), en Melbourne; o en La Cinémathèque Française de París.

Paralelamente a la muestra, el área educativa de la entidad, como en cada proyecto expositivo, ha diseñado un completo programa didáctico para este curso escolar, con el que los estudiantes se acercarán, desde un punto de vista teórico y práctico, a todos los secretos que hay detrás de la creación de personajes animados a través de tres talleres.

Fotografía: Fundación Abanca

R., 2015-11-19

Actualidad

Foto del resto de noticias (festival.jpg) O festival desenvolverase no adro da sede da SGAE no parque de Vista Alegre, en Santiago de Compostela. O primeiro en ocupar o escenario será o rimador de Muros 9Louro, talento emerxente que segue a pegada doutros coñecidos grupos muradáns, como The Rapants ou Capital Voskov. Este mesmo ano lanzou o seu primeiro traballo discográfico, Nove noves, cunha variada mestura de funk, bachata, reguetón, trap e pop. A continuación, será a quenda da viguesa de ascendencia brasileira Lua de Santana. O dúo compostelán Boyanka Kostova pechará o festival Acento 2025 coa súa proposta retranqueira, na que o urbano e os sons máis contemporáneos conviven co tradicional.
Foto de la tercera plana (union-europea.jpg) O secretario xeral de Industria e Desenvolvemento Enerxético, Nicolás Vázquez, interveu na Conferencia da Alianza de Rexións Europeas con Industria da Automoción, onde defendeu a necesidade de que os fondos europeos que permiten apoiar os sectores industriais sigan sendo xestionados polas rexións. No encontro, celebrado no marco dos traballos para avanzar no Plan de Acción para o sector do automóbil que presentou a Comisión Europea en marzo, Nicolás Vázquez remarcou que Galicia é partidaria de que se manteña a descentralización dos fondos de cohesión.

Notas

Entre os anos 2016 e 2018, o experimento ANITA (Antarctic Impulsive Transient Antenna), unha rede de antenas montada en globo sobre a estratosfera da Antártida, detectou dous misteriosos sinais de emisión de radio que espertaron un grande interese na comunidade científica. Parecían proceder do interior da Terra, coma se a partícula que as producise tivese atravesado miles de quilómetros do subsolo sen interactuar con ningunha outra partícula.
O International Space Science Institute-ISSI acaba de prolongar dous anos máis o proxecto que desde o ano 2022 desenvolve un equipo internacional liderado polo físico da Universidade de Vigo Juan Antonio Añel que estuda os impactos do cambio climático sobre a atmosfera alta do planeta, a orbitación de satélites e o lixo espacial.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES