El Ayuntamiento de A Coruña convoca un concurso para las obras del proyecto de elevador panorámico del Monte de San Pedro y para la recuperación medioambiental de la cantera.
El plazo de ejecución previsto es de ocho meses y el presupuesto asciende a algo más de 2,7 millones de euros. Las ofertas que opten a este concurso deberán presentarse en un plazo límite de 75 días, según el ayuntamiento coruñés. Esta actuación se refiere a un ascensor panorámico de geometría esférica, con superficie acristalada que comunica el Paseo Marítmo de Los Rosales-El Portiño y la cumbre del monte. La superficie afectada
por esta actuación asciende a 11.090 metros cuadrados. El elevador, con capacidad para 40 personas y que deberá cubrir la ascensión en un tiempo de 3 minutos y 20 segundos, hará un recorrdio de 100 metros por la ladera del monte de San Pedro, salvando una altura de 60 metros. Este ascensor panorámico, entre otras características, deberá contar con tres sistemas de seguridad: frenado hidráulico, neumático y eléctrico. Por otra parte, el Ayuntamiento de A Coruña, a través de su Concejalía de Medio Ambiente, invirtió 36.000 euros para acometer la recuperación de diversos espacios que estaban degradados y que han sido mejorados para uso ciudadanos. Así, se realizó una actuación de recuperación y limpieza de vertidos en la zona que va entre Punta Mercillosa y el Millenium; también se procedió a la instalación de bancos y mesas en la explanada que hay frente a la Residencia Padre Rubinos; asimismo, se limpió y se puso mobiliario urbano en la calle Pinto y también se dotó de mobiliario urbano para ocio a la zona del entorno de la Torre de Hércules.
Galicia vén de pechar o mes de xullo máis cálido desde 1961, ano a partir do que se dispón na Comunidade de rexistros climatolóxicos. Esta é a principal conclusión do informe mensual elaborado por MeteoGalicia e que presentou esta mañá en Santiago a directora xeral de Enerxías Renovables e Cambio Climático, Paula Uría. Tal e como explicou, o valor medio da temperatura máxima se situou en 29 graos, cunha anomalía positiva de 3,5 graos en comparación cos rexistros das estacións meteorolóxicas máis representativas da Comunidade. Ademais, no caso da temperatura media o dato situouse en 22,5 graos, 2,8 graos por riba do valor normal climatolóxico para este mes.
O Diario Oficial de Galicia publicou a orde pola que se actualiza a relación de deportistas de alto nivel, alto rendemento, rendemento deportivo de base e vitalicias, así como persoas adestradoras ou técnicas, xuízas e árbitras recoñecidas de alto nivel. Esta actualización súmase ás realizadas en xuño e establece un novo récord de persoas recoñecidas, que ascenden a 1.941, das que 835 son mulleres (43%) e 1.106 homes (57%). Arredor do 76 % das persoas -1.466- son deportistas galegos de alto nivel (623 mulleres e 843 homes). Ademais, figuran 201 deportistas de alto rendemento (101 mulleres e 100 homes), 183 deportistas de rendemento deportivo de base (86 mulleres e 97 homes), 47 persoas técnicas de alto nivel (catro mulleres e 43 homes), 29 persoas árbitras e xuízas (16 mulleres e 13 homes) e 15 deportistas galegos de alto nivel vitalicios.