El Consorcio Audiovisual de Galicia destina 24.000 euros al programa de becas que este año permitirá a 15 personas ampliar y perfeccionar sus estudios en el campo audiovisual con la realización de cursos en instituciones nacionales e internacionales. El número de ayudas concedidas duplica las de 2003, año en el que se otorgaron 7 becas. El objetivo de estas ayudas es promover la actividad profesional y la creación de empleo en el sector audiovisual.
En esta ocasión, los 15 beneficiarios realizan estudios relacionados con el sector audiovisual, y podrán de este modo continuar su formación en programas de dirección o gestión de
empresas audiovisuales, masters en artes digitales, cursos de formación actoral, cursos de sonido y cámara, entre otros. La Comisión de Selección escogió a los beneficiarios de estas
ayudas de entre las 28 solicitudes presentadas este año, en un proceso en el que se tuvo en cuenta la trayectoria académica o profesional del solicitante, así como el reconocimiento del centro en el que va a desarrollar su formación.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.