Noticias

Feijóo apuesta por mantener el acuerdo político que, según dice, forma parte del ADN del PP

Alberto Núñez Feijóo, presidente de la Xunta de Galicia, apuesta por la constante búsqueda del acuerdo político que, según insiste, forma parte del ADN de su partido. Feijóo, que presentó la conferencia de su homólogo extremeño, José Antonio Monago, en Nueva Economía Fórum, también reivindica que el Pacto del Tinell sigue más vigente que nunca y asegura que comparte las reivindicaciones del "espíritu del 68" que Monago lanzó en un vídeo de campaña, al igual que al fecundo pero menos lírico "espíritu del 78".

Nota de prensa remitida por el Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:

El titular del Gobierno gallego, Alberto Núñez Feijóo, afirmó que en su condición de nacionalidad histórica, “Galicia está del lado de la solidaridad, de los vínculos y de la ausencia de discriminaciones”.

Durante la presentación de José Antonio Monago en el marco del desayuno informativo organizado por Nueva Economía Fórum, Feijóo afirmó que ante cada nuevo proyecto u ocurrencia en torno a la reforma territorial del Estado, las preguntas han de ser siempre las mismas: incrementa o disminuye la solidaridad?; estrecha vínculos o nos hace más tenues?; asocia asimetrías con privilegios?, a lo que añadió que España se hace sumando, “comunidad a comunidad”.

En esta línea, y frente a los que ponen en tela de juicio esta idea, el presidente de la Xunta de Galicia recordó el momento histórico del 78, “en el que la historia de España se desvía del que parecía un curso natural que la llevaba de enfrentamiento en enfrentamiento, para encarrilarse hacia el entendimiento”, dijo, después de precisar que desde “la revolución del 78”, España multiplicó talento, convivencia, desarrollo y bienestar.

Para que eso se perpetúe, Feijóo afirmó que el político democrático ha de reunir las dosis idóneas de corazón y cabeza, ya que “sin ideas y sin principios –aseveró-, la política democrática tiene los cimientos débiles y está expuesta a los mensajes de los falsos mesías”.

El responsable autonómico concluyó su intervención refiriéndose a José Antonio Monago como un presidente de una comunidad que atesora experiencia en todas las administraciones y que gobernó Extremadura con corazón y con cabeza, con pasión y pragmatismo, y con ilusión y realismo.

R., 2015-05-04

Actualidad

Foto del resto de noticias (veran-calor-ferrol.jpg) Galicia vén de pechar o mes de xullo máis cálido desde 1961, ano a partir do que se dispón na Comunidade de rexistros climatolóxicos. Esta é a principal conclusión do informe mensual elaborado por MeteoGalicia e que presentou esta mañá en Santiago a directora xeral de Enerxías Renovables e Cambio Climático, Paula Uría. Tal e como explicou, o valor medio da temperatura máxima se situou en 29 graos, cunha anomalía positiva de 3,5 graos en comparación cos rexistros das estacións meteorolóxicas máis representativas da Comunidade. Ademais, no caso da temperatura media o dato situouse en 22,5 graos, 2,8 graos por riba do valor normal climatolóxico para este mes.
Foto de la tercera plana (deporte-remo.jpg) O Diario Oficial de Galicia publicou a orde pola que se actualiza a relación de deportistas de alto nivel, alto rendemento, rendemento deportivo de base e vitalicias, así como persoas adestradoras ou técnicas, xuízas e árbitras recoñecidas de alto nivel. Esta actualización súmase ás realizadas en xuño e establece un novo récord de persoas recoñecidas, que ascenden a 1.941, das que 835 son mulleres (43%) e 1.106 homes (57%). Arredor do 76 % das persoas -1.466- son deportistas galegos de alto nivel (623 mulleres e 843 homes). Ademais, figuran 201 deportistas de alto rendemento (101 mulleres e 100 homes), 183 deportistas de rendemento deportivo de base (86 mulleres e 97 homes), 47 persoas técnicas de alto nivel (catro mulleres e 43 homes), 29 persoas árbitras e xuízas (16 mulleres e 13 homes) e 15 deportistas galegos de alto nivel vitalicios.

Notas

A Reitoría da UDC acolleu a inauguración do congreso internacional 'New Frontiers in Cosmology', que terá lugar do 10 ao 14 de agosto. Este encontro, organizado polo Centro de Física Cosmolóxica de Berkeley, a Fundación Simons e a UDC, coa colaboración do CITIC, reúne nestes días a máis de 250 persoas investigadoras de referencia internacional no ámbito da cosmoloxía para analizar os principais retos e avances desta disciplina.
As comunidades que habitaron Colombia hai miles de anos lograron realizar extraordinarias obras de enxeñaría baseadas na cooperación entre grupos familiares, sen necesidade dun goberno centralizado, segundo demostra un novo estudo que acaba de publicar a revista Communications Sustainability e cuxa autoría corre a cargo dun equipo integrado por persoal investigador da USC, da Universidade de Cambridge e do Instituto Colombiano de Antropología e Historia (ICANH).
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES