
El director de la planta de PSA Peugeot Citroën en Vigo, Yann Martin, asegura que "ésa es la perspectiva con la que debe interpretarse el acuerdo", en relación al pacto alcanzado con el comité de empresa a través, únicamente, del sindicato mayoritario SIT para llevar a cabo ajustes salariales con el fin de afianzar los dos sistemas de producción y mantener un potencial por encima de los 500.000 vehículos al año.
Yann Martin, el director de la fábrica ubicada en Balaídos, confirma que ya ya enviado a la dirección del grupo automovilístico la nueva propuesta de industrialización que incorpora un recorte del 5% en los salarios, compensado con un complemento individual para la plantilla ya existente. También incluye la limitación en la actualización de los sueldos, la supresión y reducción de algunos complementos, cambios en las categorías profesionales y algunos otros ajustes.
El director de Citroën en Vigo insiste en que "hoy, más que nunca, es necesario el esfuerzo" que se va a realizar en la planta y agradece la "comprensión" de la plantilla ante la que se comprometió a que dicho esfuerzo sea "ampliamente recompensado". El objetivo, ahora, según Yann Martin, es lograr la adjudicación del proyecto k9 para Vigo porque la fabricación de este vehículo "hará posible un ambicioso plan industrial que transformará profundamente la fábrica de Vigo y la situación en posición de recibir nuevos modelos en el futuro", según el comunicado de prensa de la compañía.
A Filmoteca de Galicia pon o foco da súa carteleira para novembro na estrea do ciclo dedicado ao guionista Rafael Azcona no centenario do seu nacemento, unha escolma do cinema do xaponés Keisuke Kinoshita e a visita de James Benning para presentar as súas dúas últimas películas. Coa proxección de El pisito, de Marco Ferreri, comeza esta mesma tarde a Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude a conmemoración do centenario de Rafael Azcona, que ata o mes de xaneiro ofrecerá unha escolma representativa da súa dilatada carreira xunto a grandes directores do cinema español. Este mes poderá verse El jardín de las delicias, de Carlos Saura; El anacoreta, de Juan Estelrich, e El año de las luces, de Trueba.
O avance do último informe climatolóxico elaborado por MeteoGalicia indica que a Comunidade rexistrou un mes de outubro cálido e moi seco. Foi un período anómalo, xa que as altas presións foron moito máis frecuentes do que cabería agardar nesta época. De feito, só chegaron tres frontes desde o Atlántico que, ademais, tiveron pouca actividade. Neste contexto, as temperaturas estiveron por riba dos valores climatolóxicos e as precipitacións acumuladas foron moi inferiores ao que cabería agardar. Máis polo miúdo, a media das temperaturas foi superior ao habitual neste mes, sobre todo no caso das máximas, debido ao predominio de situacións anticiclónicas que achegaban aire cálido desde o sur.