
"Había que chegar" es, por lo tanto, una declaración de principios de un cantautor que lleva 39 años en la música desde que revolucionó el mercado con aquel 'Ahí vén o maio' (con gran protagonismo letrista de los autores de Celanova) en el año 1975, que vendió más de medio millón de copias y que a día de hoy sigue conociendo ventas y nuevas versiones de canciones míticas como el ya popular, porque es de todos, 'Quen puidera namorala'.
El concierto estaba previsto inicialmente para tener lugar en el Claustro Barroco del Monasterio de San Rosendo, pero debido a las previsiones meteorológicas que anuncian lluvias para la tarde noche de mañana viernes, finalmente tendrá lugar en el Auditorio Municipal Ilduara, a partir de las 23:00 horas y será de entrada gratuita.
Dada la relación que su obra musical tiene fundamentalmente con Curros Enríquez y Celso Emilio Ferreiro, con toda seguridad en el transcurso del concierto estarán muy presentes las conocidas "Ahí vén o maio" o "Nocturno", de Curros Enríquez, o "Agardarei", "Notas necrolóxicas" o "Viaxeiro", de Celso Emilio Ferreiro.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.