Noticias

Aumentan en un 1.200% el número de casas rurales en Galicia desde 1993

El crecimiento de este tipo de establecimientos turísticos en la zona rural ha sido espectacular en la última década.

Galicia pasó de 34 casas de turismo rural existentes en 1993 a las 470 actuales, lo que significa un crecimiento de un 1.200%, según el informe Panorama actual del turismo rural en Galicia, presentado por el conselleiro de Cultura, Comunicación Social e Turismo, Xesús Pérez Varela, en el Consello de la Xunta. Por ello, el conselleiro anunció que, ante este crecimiento espectacular de las casas de turismo rural en Galicia, el departamento que dirige ha decidido centrar su prioridad, en materia de turismo rural, en la recuperación de pequeños poblados, conocidos como aldeas rurales o establecimientos de tipo D, acciones
para lo que turismo habilitará ayudas de dos millones de euros. Así, precisó que la consellería apoyará el desarrollo de proyectos de recuperación de núcleos rurales a través de esta nueva modalidad, de la que explicó que se trata de un nuevo grupo de establecimientos rurales que se caracterizan por la explotación conjunta y por contar con un sólo propietario de tres o más casas situadas en un mismo núcleo rural. La Consellería de Turismo destacó que esta nueva modalidad de alojamiento turístico, además de contribuir a la recuperación del patrimonio ya existente, evitando el abandono de aldeas, permitirá
revitalizar diferentes zonas de la geografía gallega, otorgándole un mayor valor turístico, tal y como demuestran algunas experiencias de este estilo que se están desarrollando en algunas zonas del Caurel. El departamento que dirige Pérez Varela pretende, de este modo,
favorecer el desarrollo ordenado del turismo rural, evitando la sobresaturación y garantizando la rentabilidad de los establecimientos ya existentes. Así, destacó que mientras centra sus esfuerzos en la recuperación de aldeas, la Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (Agader) se encargará de incentivar la creación de establecimientos de turismo rural en zonas donde su presencia todavía sea escasa. A pesar de las declaraciones del conselleiro de dejar como prioritario las casas de turismo rural tras su crecimiento espectacular, la tendencia al alza de este tipo de establecimientos se mantendrá en los próximos años, tal y como demuestra el hecho de que en la actualidad están tramitándose otros 170 proyectos de apertura. Además, se prevé que en 2006 estén en servicio 670 alojamientos turísticos rurales, con una oferta de 7.049 plazas. Estas cifras
supondrán un incremento del 3,6% en el número de alojamientos y del 36,5% en el número de plazas. Asimismo, la Consellería de Cultura, Comunicación Social e Turismo anunció que pondrá en marcha en 2005 una línea de ayudas para incentivar la reforma, la adaptación y mejora de los establecimientos ya existentes, que supondrá una inversión superior a los 30.000 euros.

R., 2004-10-14

Actualidad

Foto del resto de noticias (veran-calor-ferrol.jpg) Galicia vén de pechar o mes de xullo máis cálido desde 1961, ano a partir do que se dispón na Comunidade de rexistros climatolóxicos. Esta é a principal conclusión do informe mensual elaborado por MeteoGalicia e que presentou esta mañá en Santiago a directora xeral de Enerxías Renovables e Cambio Climático, Paula Uría. Tal e como explicou, o valor medio da temperatura máxima se situou en 29 graos, cunha anomalía positiva de 3,5 graos en comparación cos rexistros das estacións meteorolóxicas máis representativas da Comunidade. Ademais, no caso da temperatura media o dato situouse en 22,5 graos, 2,8 graos por riba do valor normal climatolóxico para este mes.
Foto de la tercera plana (deporte-remo.jpg) O Diario Oficial de Galicia publicou a orde pola que se actualiza a relación de deportistas de alto nivel, alto rendemento, rendemento deportivo de base e vitalicias, así como persoas adestradoras ou técnicas, xuízas e árbitras recoñecidas de alto nivel. Esta actualización súmase ás realizadas en xuño e establece un novo récord de persoas recoñecidas, que ascenden a 1.941, das que 835 son mulleres (43%) e 1.106 homes (57%). Arredor do 76 % das persoas -1.466- son deportistas galegos de alto nivel (623 mulleres e 843 homes). Ademais, figuran 201 deportistas de alto rendemento (101 mulleres e 100 homes), 183 deportistas de rendemento deportivo de base (86 mulleres e 97 homes), 47 persoas técnicas de alto nivel (catro mulleres e 43 homes), 29 persoas árbitras e xuízas (16 mulleres e 13 homes) e 15 deportistas galegos de alto nivel vitalicios.

Notas

A Reitoría da UDC acolleu a inauguración do congreso internacional 'New Frontiers in Cosmology', que terá lugar do 10 ao 14 de agosto. Este encontro, organizado polo Centro de Física Cosmolóxica de Berkeley, a Fundación Simons e a UDC, coa colaboración do CITIC, reúne nestes días a máis de 250 persoas investigadoras de referencia internacional no ámbito da cosmoloxía para analizar os principais retos e avances desta disciplina.
As comunidades que habitaron Colombia hai miles de anos lograron realizar extraordinarias obras de enxeñaría baseadas na cooperación entre grupos familiares, sen necesidade dun goberno centralizado, segundo demostra un novo estudo que acaba de publicar a revista Communications Sustainability e cuxa autoría corre a cargo dun equipo integrado por persoal investigador da USC, da Universidade de Cambridge e do Instituto Colombiano de Antropología e Historia (ICANH).
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES