Gmail, el correo electrónico de Google, ya se puede utilizar en gallego
Google ha lanzado ya, el martes 8 de julio, su servicio de correo electrónico Gmail en 13 nuevos idiomas, entre los que se encuentra el gallego, una medida con la que cubre lingüísticamente el 94% de la población de Internet.

Según ha anunciado la empresa en su blog oficial, en la actualidad, el servicio de Gmail, con la nueva incorporación de idiomas, está disponible traducido a 71 lenguas. Google ha lanzado ya, el martes 8 de julio, su servicio de correo electrónico Gmail en 13 nuevos idiomas, entre los que se encuentra el gallego, una medida con la que cubre lingüísticamente el 94% de la población total de Internet.
La entidad ha reconocido que "cada lengua tiene sus propios matices", por lo que Google ha trabajado "estrechamente con traductores expertos de todo el mundo" para "dar siempre el tono y el estilo adecuados" a sus traducciones.
Los 13 idiomas incorporados están ya disponibles en la versión web de Gmail y en la versión para navegadores de dispositivos móviles.
R., 2014-07-08
Actualidad

EuroPCom, a Conferencia Europea de Comunicación Pública, é a maior reunión anual de expertos en comunicación pública de Europa organizada polo Comité Europeo das Rexións en colaboración coa Comisión Europea, o Parlamento Europeo, o Consello, o Banco Europeo de Investimentos, o Comité Económico e Social Europeo e a Organización para a Cooperación e o Desenvolvemento Económicos. O evento ofrece unha plataforma para explorar as últimas tendencias, iniciativas e ideas no ámbito da comunicación pública. O director xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea, Jesús Gamallo, participou nesta Conferencia organizada polo Comité Europeo das Rexións, e celebrada baixo o lema 'Máis alá das palabras. Unha historia de confianza'.

O Diario Oficial de Galicia publica hoxe a declaración de Ben de Interese Cultural da Rapa das Bestas de Sabucedo por considerar acreditado o seu valor sobranceiro como patrimonio inmaterial do pobo galego, ao tratarse dunha das festas máis antigas de Galicia que conta, como mínimo, con tres séculos de historia. Este recoñecemento supón a aplicación de inmediato do réxime de tutela da Lei de Patrimonio Cultural e, polo tanto, o maior nivel de protección. Esta distinción, que se suma á de Festa de Interese Turístico Internacional acadada en 2007, chega tras o visto e prace a este decreto por parte do Consello da Xunta este pasado luns, 30 de xullo, e logo de completarse o expediente administrativo, no que constan os dous informes preceptivos dos órganos consultivos favorables.