Noticias

Más de 1.000 firmas comerciales participan en la XI Vigoferia

Tiene lugar en el Instituto Ifevi entre el 29 de octubre y el 1 de noviembre de 2004.

Más de un millar de firmas se dan cita en Vigo en la XI edición de la Feria Multisectorial de Galicia y Portugal, Vigoferia 2004. El certamen, que ocupa una superficie de 23.500 metros cuadrados, se celebra en el Instituto Ferial de Vigo (IFEVI), del 29 de octubre al 1 de noviembre. La directora del certamen Masé Míguez señala que la profesionalización de Vigoferia permite organizar en la presente edición tres salones simultáneos. Masé Míguez informa de que el carácter multisectorial del certamen desaparece y la muestra se sectorializa con la consolidación del Salón del Mueble y la Decoración. Paralelamente, del 29 de octubre al 1 de noviembre, se celebran nuevas ediciones del Salón Internacional de Jóvenes Diseñadores y el Salón del Turismo, Artesanía y Gastronomía (Expogalaecia). Así, el mueble será este año uno de los grandes protagonistas, en el marco de la sexta edición del Salón del Mueble y la Decoración, que ocupa cerca del 90% del IFEVI. Al igual que en las
pasadas ediciones, los visitantes del certamen pueden conocer de primera mano a las empresas mas destacadas del sector. Por otra parte, el Salón Internacional de Jóvenes Diseñadores, se da a conocer el trabajo de medio centenar de nuevos creadores procedentes de toda la península, que ofrecen una treintena de colecciones de prendas de hombre, mujer y niños y compiten por lo premios que oscilan entre 300 y 2.100 euros. Además, el séptimo salón de Turismo, Gastronomía y Artesanía Expogalaecia cuenta con la participación de 280 expositores de una treintena de países de los cinco continentes, lo que supone un incremento del 4% respecto a la pasada edición. Entre los países que confirmaron su participación destacan Estonia, Marruecos, Italia, Venezuela, Cuba, Egipto, Túnez, Irán, Australia, Hungría, Holanda, Costa Rica, Bolivia, y Panamá, entre otros. Expogalaecia, que pretende contribuir a dinamizar el sector turístico gallego a través del intercambio de experiencias con los gestores turísticos de otras comunidades y países, ocupa una
superficie de 8.000 metros cuadrados. Además, por segundo año consecutivo, se desarrolla la bolsa de contratación turística Portugalicia, que facilita el contacto de los agentes de viajes, tour operadores y compañías aéreas más importantes de Europa, con los propietarios de más de 100.000 plazas hoteleras de Galicia y Portugal. El presidente de la Asociación provincial de Hoteleros de Pontevedra (ASEHOSPO), José Manuel Barbosa, destaca la
profesionalidad de este salón, el único que se celebra con agenda, ya que facilita reuniones personalizadas mediante cita previa entre empresarios y compradores.



R., 2004-10-07

Actualidad

Foto del resto de noticias (orballo-cultural.jpg) O ciclo de concertos Orballo Cultural vén de presentar a súa edición 2025, que se celebrará entre os meses de maio a setembro. Este ciclo propón levar ata distintas localidades da xeografía galega, concretamente aos concellos de Estrada, Tomiño, O Porriño, Ribadavia, Muxía, Noia, Ferrol e Sanxenxo, a artistas da escena musical galega. Entre os nomes xa confirmados están Xabier Díaz & Adufeiras de Salitre, Su Garrido Pombo, Herdeiros da Crus ou The Limboos. O ciclo Orballo Cultural busca unir a variada oferta musical de Galicia co patrimonio cultural e natural de distintas localidades, de tal modo que se pon en valor a rica variedade de opcións turísticas da comunidade. Ademais, integra a gastronomía e a artesanía como valores engadidos, nunha proposta que quere apostar pola sostibilidade e a igualdade.
Foto de la tercera plana (tesoureiras-de-noso.jpg) A exposición afonda na realidade das cantareiras dende o século XVIII ata os nosos días. Daquelas, as mulleres das aldeas tocaban por pura necesidade, xa que non había outra maneira de escoitar música ca creándoa. Frei Rosendo Salvado e Rosalía de Castro xa se interesaron no seu tempo polas cantigas populares galegas considerándoas 'pura poesía, sen artificio' a pesar de estar nunha lingua diferente da oficial e proviren de mulleres labregas, de clase baixa. Rosalía foi, de feito, quen máis se identificou con esa literatura, empatizando co sentimento do pobo e levándoo ás altas esferas da época. A mostra tamén recolle, a través de varios documentos, o interese de persoas estranxeiras como Dorothé Schubarth, Alan Lomax ou Gustav Henningsen pola nosa tradición.

Notas

A Universidade de Vigo participará en cinco novos proxectos para desenvolver tecnoloxías innovadoras no ámbito aeroespacial e farao da man de empresas de relevancia internacional que lle achegarán á institución preto de 1,5 millóns de euros. Estas novas iniciativas desenvolveranse no marco do Programa Tecnolóxico Espacial (PTE), promovido polo Ministerio de Ciencia, Innovación e Universidades a través do Centro para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación (CDTI).
AWKE naceu co obxectivo de contribuír á mellora das competencias básicas, especialmente a competencia en comunicación lingüística, plurilingüe e intercultural. Apoia plans de transformación dixital en educación primaria e secundaria; isto inclúe o desenvolvemento da pedagoxía dixital e a experiencia no uso de ferramentas dixitais para os docentes, incluídas tecnoloxías accesibles e de apoio, e a creación e o uso innovador de contidos educativos dixitais.
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
PUBLICIDAD
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES