La Consellería de Política Territorial anuncia que la vía de alta capacidad entre Carballo y Fisterra empezará a construirse en 2005 y contará con una inversión de 99 millones de euros, lo que supone un incremento del 9,32% respecto a las previsiones iniciales de la Xunta.
Así se recoge en la edición del Diario Oficial de Galicia del 14 de septiembre de 2004, que publica la resolución de Política Territorial por la que se licita la asistencia técnica para la redacción del anteproyecto de la vía de alta capacidad Carballo-Fisterra, por importe de 675.170 euros y un plazo de ejecución de seis meses.
La nueva conexión entre Carballo y Fisterra tendrá una longitud total de 60,8 kilómetros de los que el 40% tendrán carril para vehículos lentos. El tramo entre Carballo y Baio, de 23,93 kilómetros, que estaba previsto realizar como vía rápida, se construirá como primera fase de una autovía.
Además, el tramo Baio-Berdoias, de 18,11 kilómetros, será una carretera de alta capacidad de nuevo trazado, al igual que el tramo Berdoias-Cee, de 10,5 kilómetros. Por último, para el tramo Cee-Corcubión se propone una mejora de trazado de 3,5 kilómetros y una vía de alta capacidad de 4,80 kilómetros.
La nueva vía de alta capacidad supondrá una reducción en los tiempos de recorrido Carballo-Fisterra de media hora, pasando de 65 a 41 minutos. Su objetivo es mejorar las comunicaciones entre Cee y A Coruña.
Destaca na programación o protagonismo que terá a música cos concertos de Uxía e de Óscar Ibáñez na apertura e peche da feira, ou o regreso de Magín Blanco á música para público adulto, que celebrará cunha actuación en directo e a presentación do libro Percorrido. Outro dos pratos fortes no Pazo da Cultura será o espectáculo que Xosé Antonio Touriñán creou en exclusiva para Culturgal, e un novo ciclo de narrativa oral, no que profesionais da dirección, da realización e guionistas explicarán os seus próximos proxectos.
A campaña de vacinación fronte á gripe acada xa as 243.320 persoas inmunizadas. A campaña de vacinación está activa desde o 29 de setembro e ata o 31 de decembro, tendo como poboación diana as persoas maiores, os menores de 11 anos e os profesionais da sanidade. Unha das novidades desta campaña é que todas as persoas chamadas a vacinarse poden facelo no seu propio centro de saúde ou consultorio. A Consellería enviou xa sms de citación a máis do 60 % dos maiores de 70 anos e a máis do 50 % das familias de nenas e nenos de 6 meses a 11 anos.