Noticias

Fuentes del Gobierno gallego desmienten que se vayan a cobrar peajes en las autovías de Galicia

Tanto la conselleira de Facenda como el conselleiro de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas de la Xunta de Galicia niegan que desde el Gobierno gallego se haya planteado la posibilidad de cobrar peajes en las autovías ahora gratuítas, como ya proyectan hacer otras autonomías españolas.

La conselleira de Facenda, Elena Muñoz, ha dicho que "no está previsto" cobrar en las autovías que actualmente son gratuitas de la comunidad autónoma y ha explicado que la administración gallega sigue "muy de cerca" la situación de las empresas concesionarias de infraestructuras viarias "para garantizar que la prestación del servicio se pueda materializar independientemente de la situación económica". En una entrevista en la Radio Galega, recogida por Europa Press, Elena Muñoz ha indicado que conocen las medidas que otras autonomías proyectan respecto a cobrar peajes en autovías. "Eso no es ninguna medida que se esté planteando esta comunidad en absoluto".

Sobre las dificultades que atraviesan algunas concesionarias, la conselleira dice que es necesario "tener claro" que la situación "es difícil" y "es obligación de la administración pública garantizar la prestación de todos los servicios".

En un sentido similar se ha pronunciado el conselleiro de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas, Agustín Hernández, que también ha descartado aplicar peaje en las autovías o incrementar las aportaciones de las empresas concesionarias de estas infraestructuras viarias para garantizar su viabilidad. "En absoluto", ha dicho al ser preguntado si el Ejecutivo gallego se plantea cobrar en las autovías, tal y como proyectan otras autonomías. En la misma línea, ha manifestado que no prevé incrementar las aportaciones económicas a las concesionarias.

Hernández ha insistido en que no está "previsto" aplicar peaje o aumentar la cuantía de los "peajes en la sombra", un mecanismo de colaboración público-privada en el que la concesionaria se encarga de construir y poner en marcha la autovía y la Xunta de costear el peaje de los vehículos que circulen por ella. Hernández ha explicado que existe, al respecto, la posibilidad de tener en cuenta criterios como la "disminución extraordinaria del tráfico", pero ha recalcado que la Xunta no tiene "previsto" incrementar la citada aportación y ha añadido que, para ello, se moverá "dentro de as aportaciones previstas".

R., 2013-10-21

Actualidad

Foto del resto de noticias (festival.jpg) O festival desenvolverase no adro da sede da SGAE no parque de Vista Alegre, en Santiago de Compostela. O primeiro en ocupar o escenario será o rimador de Muros 9Louro, talento emerxente que segue a pegada doutros coñecidos grupos muradáns, como The Rapants ou Capital Voskov. Este mesmo ano lanzou o seu primeiro traballo discográfico, Nove noves, cunha variada mestura de funk, bachata, reguetón, trap e pop. A continuación, será a quenda da viguesa de ascendencia brasileira Lua de Santana. O dúo compostelán Boyanka Kostova pechará o festival Acento 2025 coa súa proposta retranqueira, na que o urbano e os sons máis contemporáneos conviven co tradicional.
Foto de la tercera plana (union-europea.jpg) O secretario xeral de Industria e Desenvolvemento Enerxético, Nicolás Vázquez, interveu na Conferencia da Alianza de Rexións Europeas con Industria da Automoción, onde defendeu a necesidade de que os fondos europeos que permiten apoiar os sectores industriais sigan sendo xestionados polas rexións. No encontro, celebrado no marco dos traballos para avanzar no Plan de Acción para o sector do automóbil que presentou a Comisión Europea en marzo, Nicolás Vázquez remarcou que Galicia é partidaria de que se manteña a descentralización dos fondos de cohesión.

Notas

Entre os anos 2016 e 2018, o experimento ANITA (Antarctic Impulsive Transient Antenna), unha rede de antenas montada en globo sobre a estratosfera da Antártida, detectou dous misteriosos sinais de emisión de radio que espertaron un grande interese na comunidade científica. Parecían proceder do interior da Terra, coma se a partícula que as producise tivese atravesado miles de quilómetros do subsolo sen interactuar con ningunha outra partícula.
O International Space Science Institute-ISSI acaba de prolongar dous anos máis o proxecto que desde o ano 2022 desenvolve un equipo internacional liderado polo físico da Universidade de Vigo Juan Antonio Añel que estuda os impactos do cambio climático sobre a atmosfera alta do planeta, a orbitación de satélites e o lixo espacial.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES