El Campus de Ourense, perteneciente a la Universidad de Vigo, ofrece, entre las novedades previstas para el año académico 2004-2005, unos cursos de posgrado que podrán realizarse a distancia, mediante internet, así como de forma presencial, dentro del proyecto de adaptación al espacio europeo al que están obligadas las universidades.
En relación con esta iniciativa, en el Campus de Ourense hay cursos tanto en la Facultad de Ciencias como en la de Empresariales o de Informática que dan un impulso a la combinación de clases
presenciales y no presenciales, algo que se fomentará también en la sede de la Universidad de Vigo y en otras instituciones académicas españolas.
Además de estos cursos de postgrado, a partir de este año académico todos los alumnos realizarán prácticas preprofesionales, empezando por los estudiantes de Derecho.
Mejoras en infraestructuras, como el derribo del muro del recinto, la creación de un espacio multiusos al aire libre y la construcción de un Centro de Investigación en el Parque Tecnológico, completan esta nueva estapa de desarrollo del campus universitario ourensano.
Destaca na programación o protagonismo que terá a música cos concertos de Uxía e de Óscar Ibáñez na apertura e peche da feira, ou o regreso de Magín Blanco á música para público adulto, que celebrará cunha actuación en directo e a presentación do libro Percorrido. Outro dos pratos fortes no Pazo da Cultura será o espectáculo que Xosé Antonio Touriñán creou en exclusiva para Culturgal, e un novo ciclo de narrativa oral, no que profesionais da dirección, da realización e guionistas explicarán os seus próximos proxectos.
A campaña de vacinación fronte á gripe acada xa as 243.320 persoas inmunizadas. A campaña de vacinación está activa desde o 29 de setembro e ata o 31 de decembro, tendo como poboación diana as persoas maiores, os menores de 11 anos e os profesionais da sanidade. Unha das novidades desta campaña é que todas as persoas chamadas a vacinarse poden facelo no seu propio centro de saúde ou consultorio. A Consellería enviou xa sms de citación a máis do 60 % dos maiores de 70 anos e a máis do 50 % das familias de nenas e nenos de 6 meses a 11 anos.