Manuel Rivas presenta en A Coruña su último libro, Unha espía no reino de Galicia
Durante la Feria del Libro, el escritor y periodista reivindica un galleguismo útil.
El escritor y periodista Manuel Rivas asegura que el galleguismo útil es aquel que está lleno de conciencia cívica y vanguardia cultural, y puso como ejemplo de ello la obra de Rosalía y Castelao.
Rivas presentó en A Coruña su último libro, Unha espía no reino de Galicia, y recordó que la reivindicación del galleguismo republicano es una constante en su obra, mostrándose convencido de que lo mejor de Galicia todavía está oculto.
En este país hay un cierto lastre que nos impide correr más, lamentó el escritor en un encuentro con los medios de comunicación.
El autor definió su nuevo libro, una recopilación de artículos que Rivas publicó en La Voz de Galicia, como un reportaje atípico estructurado en cuatro apartados que aportan una visión particular de la comunidad gallega.
Por su parte, Manuel Bragado, editor de Xerais, definió el trabajo del autor como un libro bifocal que ofrece una mirada a Galicia desde la retranca y señaló que la obra muestra la lucha de un país contra el conformismo.
R., 2004-08-05
Actualidad

EuroPCom, a Conferencia Europea de Comunicación Pública, é a maior reunión anual de expertos en comunicación pública de Europa organizada polo Comité Europeo das Rexións en colaboración coa Comisión Europea, o Parlamento Europeo, o Consello, o Banco Europeo de Investimentos, o Comité Económico e Social Europeo e a Organización para a Cooperación e o Desenvolvemento Económicos. O evento ofrece unha plataforma para explorar as últimas tendencias, iniciativas e ideas no ámbito da comunicación pública. O director xeral de Relacións Exteriores e coa Unión Europea, Jesús Gamallo, participou nesta Conferencia organizada polo Comité Europeo das Rexións, e celebrada baixo o lema 'Máis alá das palabras. Unha historia de confianza'.

O Diario Oficial de Galicia publica hoxe a declaración de Ben de Interese Cultural da Rapa das Bestas de Sabucedo por considerar acreditado o seu valor sobranceiro como patrimonio inmaterial do pobo galego, ao tratarse dunha das festas máis antigas de Galicia que conta, como mínimo, con tres séculos de historia. Este recoñecemento supón a aplicación de inmediato do réxime de tutela da Lei de Patrimonio Cultural e, polo tanto, o maior nivel de protección. Esta distinción, que se suma á de Festa de Interese Turístico Internacional acadada en 2007, chega tras o visto e prace a este decreto por parte do Consello da Xunta este pasado luns, 30 de xullo, e logo de completarse o expediente administrativo, no que constan os dous informes preceptivos dos órganos consultivos favorables.