
En la rueda de prensa posterior al Consello de la Xunta, ha explicado que ha pedido a la jefa del Legislativo, Pilar Rojo, que "acorte todos los plazos" para los plenos de investidura y su toma de posesión como presidente de la Xunta. "Ésa es mi solicitud, la presidenta tiene que hablar con los portavoces de los grupos a ver si aceptan".
Alberto Núñez Feijóo ha manifestado que su intención es que "en los primeros días de diciembre" concluyan los trámites y que el nuevo Ejecutivo presente "inmediatamente" las cuentas para 2013. Con enero como mes hábil, su cálculo es que Galicia podrá contar con el nuevo presupuesto en febrero del año próximo. De este modo, ha interpretado que se cumpliría una de las premisas que puso sobre la mesa cuando adelantó los comicios autonómicos, en alusión a que es "mejor" que la Comunidad tenga las cuentas "en los primeros 60 días" de 2013 a aprobar un presupuesto y después disolver la Cámara "con la incertidumbre de que pudiese ser o no ejecutado por el Gobierno que tomase posesión".
Feijóo también se ha mostrado hermético sobre la composición del gabinete de conselleiros que le acompañará en la IX Legislatura y ha subrayado que "de eso tocará hablar" cuando él, ahora en funciones, vuelva a tomar posesión como presidente de la Xunta.
Presentouse o décimo aniversario do festival Flores Rock, que se celebrará os días 4, 5 e 6 de setembro cunha ampla programación musical e cultural no Barrio das Flores da Coruña. A iniciativa, nacida no propio barrio e fortemente vinculada a súa xente e ao tecido social, mantén dez anos despois a esencia coa que comezou, cunha combinación de música, cultura e participación veciñal. O festival contará con dous escenarios e unha programación que reúne artistas e bandas de diferentes estilos, ademais de actividades para públicos de todas as idades e familias. O Flores Rock naceu en 2016 como iniciativa local e, ao longo desta década, foi consolidándose no calendario cultural da Coruña sen perder a súa identidade.
A Cidade da Cultura volverá converterse o próximo 28 de agosto nun punto de encontro para os novos sons urbanos coa celebración da III Lingua Urbana, unha cita que se consolida dentro da programación dos Concertos do Xacobeo. A terceira edición de Lingua Urbana contará con Yung Beef e Dirty Suc, dous dos nomes máis recoñecidos da escena urbana, aos que se suma Abhir, que ofrecerá en Santiago a súa única actuación en Galicia durante 2026. A presenza galega terá un peso destacadocoa participación de Arce, 9Louro, Lg1do, Sote, Carlos Barral ou Valesk8.