El conselleiro de Innovación, Industria e Comercio de la Xunta de Galicia, Juan Rodríguez Yuste, inaugura la 42ª edición de la Feria Internacional de Muestras del Noroeste (FIMO), que se celebra en el recinto ferial de Ferrol entre el 5 y el 11 de julio.
Más de 200 expositores de los más diversos sectores toman parte en FIMO 2004, que en la pasada edición superó la cifra de 30.000 visitantes. Este año están ocupados los 12.500 metros cuadrados de los cinco pabellones del recinto de Punta Arnela, así como los 12.000 metros cuadrados de superficie exterior.
Así, el pabellón de entrada está dedicado a Automoción e Instituciones, el número 1 a Hogar y Decoración, el dos a Alimentación, el tres a Turismo e Instituciones, el cinco a Industria, con la presencia de 25 firmas miembros de la Asociación de Empresarios de Ferrolterra (AEF).
Además, el programa de FIMO 2004 incluye como ya es tradición, actividades dedicadas a la Armada, las Amas de Casa, Portugal, los
Ayuntamientos de Ferrolterra, Eume y Ortegal, las Cámaras y Ferias de Galicia y los empresarios.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.