Noticias

El presidente de la Xunta de Galicia insiste en que se debe abrir el debate para reducir el sueldo y las indemnizaciones de los diputados

Alberto Núñez Feijóo ha defendido que "se debe abrir el debate" para la reducción de sueldos e indemnizaciones a diputados que mantienen su actividad profesional, apoyando la propuesta de la presidenta de Castilla-La Mancha, María Dolores de Cospedal, para rebajar a la mitad los diputados regionales y que "dejen de cobrar" un sueldo por su trabajo político y que puedan dedicarse al mismo tiempo a su actividad profesional.

"Sobre los sueldos, efectivamente, debemos hacer una reflexión, es verdad que las cámaras han ido reduciendo los sueldos en esta legislatura, pero también es verdad que podemos, y debemos, probablemente, abrir un debate sobre los diputados que mantienen actividad privada, empresarial o profesional, que tengan una disminución superior en los emolumentos o las indemnizaciones que tiene cuando acuden a la Cámara", ha remarcado Núñez Feijóo, a preguntas de los periodistas, tras un acto en Santiago con el sector pesquero.

Feijóo ha explicado que en su programa irá una reforma electoral que se ha planteado "desde hace meses" para una reducción "en los límites que establece el Estatuto de Autonomía"de los 75 escaños actuales a 61 diputados, con el fin de solucionar los empates técnicos". "Y una vez que tengamos la confianza de los ciudadanos gallegos, de obtenerla en las elecciones, abriremos unas negociaciones con los distintos grupos parlamentarios para ver cómo situamos el sueldo de los diputados", ha explicado. "Para mí aquellos que mantengan actividad profesional, actividad empresarial, actividad académica, en fin, para todos aquellos que non tengan una dedicación exclusiva en la Cámara, me parece que ese debate es un debate que se debe dar", ha insistido el presidente de la Xunta.

Feijóo ha subrayado que los gallegos tendrán "la posibilidad de pronunciarse" para mantener el Parlamento autonómico "dentro del número mínimo de diputados" frente a otros partidos "que quieren mantener el número de diputados al alza". "Esa es otra propuesta que se someterá a las urnas". De este modo, ha apostado por "abrir una reflexión" para la reducción de diputados de los parlamentos autonómicos, "de la misma forma que toda la administración pública española" debe reducir estructuras institucionales y burocráticas.

R., 2012-09-07

Actualidad

Foto del resto de noticias (veran-calor-ferrol.jpg) Galicia vén de pechar o mes de xullo máis cálido desde 1961, ano a partir do que se dispón na Comunidade de rexistros climatolóxicos. Esta é a principal conclusión do informe mensual elaborado por MeteoGalicia e que presentou esta mañá en Santiago a directora xeral de Enerxías Renovables e Cambio Climático, Paula Uría. Tal e como explicou, o valor medio da temperatura máxima se situou en 29 graos, cunha anomalía positiva de 3,5 graos en comparación cos rexistros das estacións meteorolóxicas máis representativas da Comunidade. Ademais, no caso da temperatura media o dato situouse en 22,5 graos, 2,8 graos por riba do valor normal climatolóxico para este mes.
Foto de la tercera plana (deporte-remo.jpg) O Diario Oficial de Galicia publicou a orde pola que se actualiza a relación de deportistas de alto nivel, alto rendemento, rendemento deportivo de base e vitalicias, así como persoas adestradoras ou técnicas, xuízas e árbitras recoñecidas de alto nivel. Esta actualización súmase ás realizadas en xuño e establece un novo récord de persoas recoñecidas, que ascenden a 1.941, das que 835 son mulleres (43%) e 1.106 homes (57%). Arredor do 76 % das persoas -1.466- son deportistas galegos de alto nivel (623 mulleres e 843 homes). Ademais, figuran 201 deportistas de alto rendemento (101 mulleres e 100 homes), 183 deportistas de rendemento deportivo de base (86 mulleres e 97 homes), 47 persoas técnicas de alto nivel (catro mulleres e 43 homes), 29 persoas árbitras e xuízas (16 mulleres e 13 homes) e 15 deportistas galegos de alto nivel vitalicios.

Notas

A Reitoría da UDC acolleu a inauguración do congreso internacional 'New Frontiers in Cosmology', que terá lugar do 10 ao 14 de agosto. Este encontro, organizado polo Centro de Física Cosmolóxica de Berkeley, a Fundación Simons e a UDC, coa colaboración do CITIC, reúne nestes días a máis de 250 persoas investigadoras de referencia internacional no ámbito da cosmoloxía para analizar os principais retos e avances desta disciplina.
As comunidades que habitaron Colombia hai miles de anos lograron realizar extraordinarias obras de enxeñaría baseadas na cooperación entre grupos familiares, sen necesidade dun goberno centralizado, segundo demostra un novo estudo que acaba de publicar a revista Communications Sustainability e cuxa autoría corre a cargo dun equipo integrado por persoal investigador da USC, da Universidade de Cambridge e do Instituto Colombiano de Antropología e Historia (ICANH).
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES