Política: el PPdeG asegura que "no está en la agenda" del presidente de la Xunta adelantar las elecciones autonómicas
El portavoz parlamentario del PPdeG, Pedro Puy, ha asegurado que "no está en la agenda" del presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, adelantar las elecciones autonómicas, sino que pretende "gestionar" la actual situación de crisis para que Galicia "vuelva a la senda del crecimiento cuanto antes". PEl PSdeG dice que anticipar las elecciones sería "una estafa" cuando el PPdeG tiene la mayoría absoluta y el BNG dice que, de adelantarse, Feijóo confirmaría rumores y asumiría que su Gobierno es "un desastre".

El portavoa del PPdeG, Pedro Puy, afirma que "no está en la agenda" de Feijóo adelantar las elecciones. Preguntado sobre la posibilidad de que se produzca un adelanto electoral, en la rueda de prensa posterior a la Xunta de Portavoces, Puy Fraga ha recordado que la competencia sobre la convocatoria de los comicios corresponde únicamente al presidente, pero ha puntualizado que éste ya dijo que "no está en su agenda".
"Lo dijo claramente en el Comité de Dirección", ha revelado, para zanjar la cuestión dejando claro que tampoco "está en la cabeza de los diputados del PP" la "posibilidad" de que se modifique la fecha de los comicios, prevista para el marzo de 2013. "Estamos todos pensando en la crisis y no en la confrontación electoral".
Preguntado, también, al respecto el portavoz parlamentario socialista, Abel Losada, ha advertido de que adelantar las elecciones "con una mayoría absoluta" sería "una estafa a los ciudadanos" y ha instado a los actuales dirigentes de la Xunta a que "gobiernen" para "corregir los problemas de Galicia". "Deben anteponer los intereses de la comunidad a los coyunturales de su partido". Además, y tras el congreso que el PP celebró en Sevilla, el socialista ha pedido a Feijóo que se dedique a "trabajar por Galicia" ahora que "ya no está de moda" debido a su "nefasta gestión" en la Xunta.
La voz del Bloque en el Pazo do Hórreo, Ana Pontón, ha considerado "evidente" que el Gobierno gallego está "agotado" y que "fracasó en todos los ámbitos" y ha juzgado que un adelanto electoral -del que ha oído "rumores"- evidenciaría que Feijóo asumió que "es un desastre y que tiene el peor Gobierno de la historia". Eso sí, de producirse, ha interpretado la nacionalista que sería "jugando con los tiempos políticos" para "seguir amarrado a silla" y no por el interés de los ciudadanos de Galicia, que, a su juicio, cada vez están "más disconformes" con las medidas del PP en la Xunta.
R., 2012-02-21
Actualidad

Os Concertos do Xacobeo regresan esta fin de semana á Praia da Concha de Vilagarcía de Arousa dándolle cobertura a unha nova edición do Atlantic Fest. Neste 2025, no cartel do Atlantic Fest danse cita, grandes figuras imprescindibles da escena indie-rock e o pop internacional, estatal e galega, como Primal Scream, The Jesus and Mary Chain, Slowdive, Zahara, Xoel López, Los Planetas e León Benavente, entre moitos outros, que actuarán no escenario principal do festival. As actividades gastronómicas celebraranse durante o venres 18 e sábado 19 de xullo, con degustacións e showcookings dirixidos por profesionais recoñecidos. O venres, ás 19:30 horas, a experta Salomé Beiroa será a encargada dunha cata de queixos galegos, e a partir das 22:00 horas terá lugar un showcooking a cargo do chef Iñaki Bretal, do restaurante Eirado da Leña (Pontevedra).

O 58% dos 855 ciclos de Formación Profesional ofertados para o próximo curso en Galicia complétanse na primeira adxudicación de prazas pechada onte pola Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e FP, e que dá dereito a matricula. Segundo os datos recabados, un total de 56.049 persoas presentaron solicitude para cursar algunha modalidade de Formación Profesional, o que representa un incremento do 3,5% (1.898 solicitudes máis) con respecto ao curso 2024-25, e supón acadar de novo un máximo histórico que confirma o interese que espertan estas ensinanzas.
Notas
Desvelar as incógnitas do pasado para anticipar os cambios futuros do planeta é unha da premisas do grupo Mapas Lab da UVigo, liderado pola investigadora Sara Varela. Pero a divulgación é tamén unha das patas fundamentais do traballo deste equipo interdisciplinar e unha das súas novas propostas neste eido é o cómic Paleonautas, que ten como obxectivo achegarse á infancia e á xuventude para poñer ao seu alcance os avances en paleobioxeografía, e faino a través dunha narrativa visual e de contidos lúdicos que facilitan a comprensión de conceptos científicos complexos.
O proxecto Youtubeiras+, impulsado polos servizos de normalización lingüística de dez concellos galegos, das tres universidades do Sistema Universitario Galego Universidade da Coruña, Universidade de Santiago de Compostela e Universidade de Vigo e a Deputación da Coruña, promove unha nova edición dos seus obradoiros de creación de contido dixital en galego, orientados a centros educativos, docentes e público xeral.