El Arzobispado de Santiago de Compostela estima que, como ha otros sábados de este año, la Catedral de Santiago acogió a cerca de 10.000 personas que participaron en las Misas del Peregrino que el Cabildo ha establecido para este Año Santo.
Entre los grupos que peregrinaron destaca el Arciprestazgo de Monelos (A Coruña) que con más de 700 niños y catequistas ganaron el Jubileo en una Eucaristía presidida por el arzobispo de Santiago,
Julián Barrio, que también presidió las misas de doce del mediodía y de seis de la tarde, esta última acompañado por el Obispo de Tui-Vigo, José Diéguez Reboredo, y por el Obispo
emérito, José Cerviño Cerviño.
Por otra parte, más de 400 personas recogieron en una jornada su Compostela después de realizar el Camino de Santiago desde: Sarria, O Cebreiro, Villafranca del Bierzo, Ponferrada, León, Astorga, Triacastela, Roncesvalles Ambasmestas, Burgos, Hospital de Órbigo, Zaragoza, Segovia, Villarzada de Sirga, Navia, Ribadeo, Sevilla, Puente la Reina, Pamplona, Ginebra, Francia, Le Puy, Somport y St. Jean Pied de Port.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.