La Xunta pretende consolidar para finales de 2006 una red permanente de voluntariado entre Galicia y el norte de Portugal a través de la iniciativa Provolgapor que, a su vez, se enmarca en la acción comunitaria Interreg.
El objetivo de esta red es fomentar el empleo y el intercambio de experiencias en una zona caracterizada por su aislamiento respecto a
las ciudades y que abarca un total de 52 municipios de la provincia de Ourense, 16 de Pontevedra y tres autarquías portuguesas.
Asimismo, tras aplicarse el programa Provolgapor se pondrá en marcha el Revolgapor, que será una continuación y que aspirará a afianzar de forma definitiva la citada red, antes de diciembre de 2006.
Esta segunda iniciativa comunitaria está coordinada por la Xunta y cuenta además con la colaboración de 22 socios, entre los que se encuentra la mancomunidad de Verín, y de otros cinco nuevos
colaboradores.
La puesta en marcha de Revolgapor, en 2005, supondrá la contratación de personal especializado para las 17 oficinas municipales de voluntariado que se abrieron cuando, en 2003, se inició Provolgapor.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.