El Colegio Público de Castrelo, en Cambados, consigue el primer premio de la XIII edición dos Premios Irmandade do Libro que la Federación de Libreros de Galicia concede en la modalidad de centros educativos gallegos, y que en esta ocasión premió la labor de profesores y alumnos en sus campañas de animación a la lectura.
El premio fue presentado por el profesorado del centro y ha supuesto un reconocimiento a la labor llevada a cabo por el personal docente y por los propios alumnos, desarrollada durante varios años a través de campañas anuales de animación a la lectura, con las que también concurrieron a las anteriores ediciones.
Responsables del centro dieron a conocer los distintos apartados que abarca la campaña de animación, siendo la premiada en esta ocasión la que corresponde al año 2002-2003, y que ha involucrado a todos los alumnos del centro, unos 180, de edades comprendidas entre los 3 y 12 años de edad.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.