Noticias

Aprobados 30 masters y 24 programas de doctorado en el SUG para el curso 2009-2010

El Consello da Xunta aprobó el decreto que autoriza la implantación de 30 nuevos estudios de master y 24 programas de doctorado para su impartición en el Sistema Universitario Galego (SUG) durante el curso 2009-2010. El objetivo es "proseguir adaptando titulaciones superiores" al Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) que se completará en el año 2010.

El Consello da Xunta aprobó el decreto que autoriza la implantación de 30 nuevos estudios de master y 24 programas de doctorado para su impartición en el Sistema Universitario Galego (SUG) durante el curso 2009-2010. Según manifestó el conselleiro de Presidencia, Alfonso Rueda, en la rueda de prensa posterior al Consello, el objetivo es "proseguir adaptando titulaciones superiores" al Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) que se finalizará en 2010. Así, Galicia suma 160 titulaciones -106 ya existentes mas 54 nuevos- con la aprobación del cambio en los post grados por parte del Ejecutivo gallego.

Este proceso se enmarca en la transformación -en su mayoría- de títulos que se imparten actualmente en las diferentes universidades gallegas, fundamentalmente de antiguos programas de doctorado o tercer ciclo cuyo periodo de formación se convierte en master; y el periodo de investigación en programa de doctorado.

Por otra parte, el Consello da Xunta aprobó el convenio de colaboración entre la Consellería de Educación e Ordenación Universitaria y la Federación Galega de Municipios e Provincias (Fegamp) para impulsar la normalización del gallego en las entidades locales. Así, el Ejecutivo destinará 602.668 euros a financiar la prestación de dichos servicios desde los ayuntamientos gallegos, como una iniciativa para garantizar el cumplimiento de los objetivos de la Lei de normalización lingüística y del Plan Xeral de Normalización da Lingua Galega. El objetivo será la plena incorporación del gallego como lengua principal de trabajo y comunicación de los funcionarios públicos, tanto en la Administración local como en la provincial.

El Ejecutivo gallego autorizó la firma de un convenio de colaboración con el Ministerio de Educación para apoyar la implantación de la LOE, destinando un total de 13 millones de euros de los ocho millones serán de aportación autonómica y cinco millones de financiación estatal. A través de este acuerdo, se llevarán a cabo diferentes programas que incidirán en la formación del profesorado -1,1 millones-; el aprendizaje de lenguas extranjeras -2,3 millones-; o el fomento del éxito escolar -4,9 millones- y la lucha contra el abandono prematuro de los estudios -3,4 millones-, mediante la extensión de actividades de refuerzo

R., 2009-12-03

Actualidad

Foto del resto de noticias (fito-2026.jpg) O certame consolídase como un espazo de exhibición para o sector profesional galego e de achegamento da cidadanía ás novas linguaxes escénicas. Teatro de Ningures abrirá a programación o xoves 15 no Teatro Principal coa estrea absoluta de Thelma e Lola. Tamén presentará por primeira vez a súa nova proposta Arun Run, que levará Inorganic ás rúas de Ourense os días 17, 18, 23, 24 e 25. Pola súa banda, a iniciativa 67 Graos Ourense Fervescénica dará a coñecer novas creacións o mércores 21 na Sala Emilia Pardo Bazán do Campus de Ourense. No apartado internacional, a compañía arxentina El Rayo Misterioso regresará ao festival con Todo terminará por Navidad.
Foto de la tercera plana (20261002-xunta.jpg) Galicia comparte coas comunidades autónomas a súa Lei de Educación Dixital, unha normativa pioneira a nivel estatal que regulará por primeira vez o uso da IA no ensino. Faino no I foro europeo EducaIA que se celebrou en Santiago de Compostela coa participación de responsables educativos de dez comunidades autónomas, xunto con docentes e expertos na materia e a intervención por videoconferencia do director de Educación da OCDE, Andreas Schleicher.

Notas

Pasaban 22 minutos das 20.00 horas deste xoves 1 de outubro cando un vehículo de lanzamento Falcon 9 de SpaceX despegaba desde a base da Forza Espacial de Vanderberg (California) levando no seu interior o experimento CORTIS (Camara Observation & Radiation Test in Space), desenvolvido durante un ano polo alumnado da Universidade de Vigo que forma parte da asociación UVigo SpaceLab.
A Universidade da Coruña reuniu hoxe investigadoras e especialistas de referencia para reflexionar sobre os nesgos de xénero, sociais e discriminatorios presentes nos sistemas de intelixencia artificial (IA), así como sobre os retos éticos e tecnolóxicos que suscita o seu desenvolvemento e aplicación en ámbitos cada vez máis diversos da sociedade.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES