Galicia se suma al dolor por las víctimas del atentado del 11-M con las mayores manifestaciones de la historia
Más de un millón de ciudadanos de Lugo, Ferrol, Ourense, Vigo, Pontevedra, A Coruña o Santiago de Compostela salieron a la calle para mostrar su repulsa por los sucesos de Madrid y manifestarse en contra del terrorismo.
La convocatoria efectuada conjuntamente por las instituciones, organizaciones sindicales y empresariales, colectivos ciudadanos y de víctimas del terrorismo fue masivamente secundada en todos los puntos de la geografía española, y de forma especial en Galicia donde se registraron las mayores manifestaciones de la historia.
El cierre de los establecimientos comerciales y de las empresas ayudó a que las marchas promovidas en las ciudades gallegas registrasen una participación masiva de ciudadanos que, de forma silenciosa, expresaron su dolor por las víctimas de los atentados del 11-M en Madrid y su repulsa hacia el terrorismo.
Mayores, jóvenes, niños, matrimonios... la sociedad gallega se echó a la calle para dejar un testimonio de solidaridad nunca antes alcanzado desde el punto de vista popular, y sólo equiparable a las movilizaciones que en su día se promovieron para evitar la muerte, primero, y condenar el asesinato, después, de Miguel Ángel Blanco.
En Santiago de Compostela, Vigo, A Coruña, Ourense, Ferrol, Pontevedra y Lugo -las siete principales ciudades de Galicia- se vivieron marchas multitudinarias que congregaron a más de un millón de personas en torno a la pancarta principal con el lema: Con las víctimas, con la Constitución, en contra del terrorismo.
La marcha de la capital de Galicia fue precedida de una misa funeral en la Catedral de Santiago, oficiada por el arzobispo Julián Barrio, y en recuerdo de las víctimas de la barbarie de la violencia terrorista.
Foto: Xunta de Galicia.
R., 2004-03-12
Actualidad

Tivo lugar a V edición do Foro de Directores de Informática, que reuniu aos responsables de dixitalización das 17 Comunidades Autónomas, onde se debateu o papel das administracións públicas para garantir que a intelixencia artificial beneficie a toda a poboación, con independencia das condicións sociais ou económicas. Os responsables autonómicos compartiron experiencias e analizaron os retos para a aplicación de tecnoloxías como a ciberseguridade ou a intelixencia artificial. Houbo, así mesmo, unha sesión de traballo para analizar o futuro dos fondos europeos para avanzar na modernización tecnolóxica das rexións.

Desde o Xacobeo 21-22, máis de 2,5 millóns de persoas participaron nas actividades impulsadas baixo esta marca, que se consolidou como un motor económico e social. Este ano, os Concertos do Xacobeo acollerán case 100 eventos en máis de 50 localidades de toda Galicia, reunindo a 700 artistas de primeira liña, tanto internacionais como nacionais e galegos. A programación combinará grandes nomes da escena musical global, como Kings of Leon, Lenny Kravitz ou Alanis Morisette, con recoñecidos artistas galegos como Tanxugueiras, Guadi Galego ou Xoel López. A diversidade da programación, tanto en estilos como en formatos, permitirá atraer a públicos variados e reforzar a imaxe de Galicia como destino cultural dinámico, onde tradición e modernidade conviven nos escenarios.
Notas
Xa pasaron catro anos desde aquel primeiro The Thinking Institute que converteu Vigo no epicentro mundial do coñecemento en nanonociencia. Como cada mes de xuño, este encontro científico internacional regresa ao campus para celebrar a súa cuarta edición, reincidindo no seu firme propósito de crear un espazo para o intercambio de ideas sen as barreiras habituais deste tipo de congresos, e aberto a todas aquelas persoas con inquedanzas científicas.
A Universidade da Coruña lanza UDC Conecta, unha iniciativa que nace co obxectivo de impulsar a conexión entre o coñecemento xerado na UDC e os sectores produtivos, promovendo o fortalecemento das cadeas de valor estratéxicas que garantan que os avances científicos se transformen en solucións. Coa posta en marcha de UDC Conecta, establécese unha alianza permanente coa empresa, que terá a través desta plataforma única, un sistema de acompañamento integral e dinámico.