El Consello de la Xunta aprueba la oferta de empleo público de la Comunidad Autónoma de Galicia. En total se convocan 1.460 plazas de personal funcionario, lo que convierte a esta oferta en la mayor de la historia de la Administración autonómica.
De las plazas convocadas, 258 corresponden a la escala de veterinarios, 402 serán de promoción interna y 327 serán para funcionarios de personal laboral. Las plazas de promoción interna se
adjudicarán mediante concurso-oposición. Por grupos se adjudicarán 47 plazas de promoción interna para el A, 55 para el B, 200 para el C y 100 para el D.
Las plazas de funcionarios de personal laboral se cubrirán por medio de un proceso selectivo. Por grupos, 247 corresponden a personal auxiliar de la Xunta del grupo D y las 80 restantes a personal subalterno del grupo E.
Asimismo, el objetivo es reducir la temporalidad del empleo
público, por lo que la convocatoria incluye todas las plazas de la Administración general y especial desempeñadas por el personal interino nombrado en los dos ejercicios anteriores. Además, se reservará el cinco% de las plazas a personal con algún tipo de minusvalez y no se hará exclusión por limitación psíquica o física.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.