Las películas versionadas en gallego para la exhibición en salas comerciales y la distribución en soporte vídeo o DVD necesitan de apoyo para sobrevivir en el mercado. La distribuidora Luk Internacional y la Mesa pola Normalización Lingüística afirman que hay espacio para los filmes en gallego, al igual que lo hay para las copias en catalán o euskera, aunque no dejan de reconocer que para que sea rentable se necesita del apoyo promocional o económico de las instituciones y otras entidades.
Entre las apuestas de esta distribuidora destacan las copias en gallego de películas protagonizadas por Shin Chan y Doraemon, exhibidas en salas cinematográficas y distribuidas en vídeo y DVD con el apoyo de la TVG y de la Mesa pola Normalización Lingüística, y lamentando la falta de apoyo de la Xunta de Galicia.
Ya se encuentra en el mercado Doraemon, e o Imperio Maia, y el 24 de marzo se contempla el lanzamiento de Shin Chan. A invasión. Distribución que se completará con el estreno en verano de dos nuevas películas en gallego de ambos personajes.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.