La Cámara de Comercio de Vigo abrirá dos nuevas oficinas de atención a empresas en las localidades pontevedresas de Gondomar y Mondariz-Balneario.
Así, las dos nuevas antenas camerales estarán en funcionamiento en el plazo máximo de dos meses para responder a las demandas de las empresas ubicadas en las comarcas del Val Miñor y Condado-Paradanta, según informó hoy la entidad cameral.
Tras la apertura de la primera de las oficinas en Salvaterra do Miño, las nuevas antenas cubrirán importantes áreas de influencia en la que están establecidas numerosas empresas que, hasta el momento,
no disponían de las mismas condiciones para acceder a la Cámara que las empresas ubicadas en Vigo.
Su oferta de servicios se centrará en el comercio interior, comercio exterior, formación, sociedad de la información, creación de empresas y nuevas líneas de negocio. En el futuro contarán también con las facilidades que ofrece la Ventanilla Única Empresarial.
CiberLabFP configúrase como un espazo de aprendizaxe, experimentación e desenvolvemento de competencias en contornos reais que integran tecnoloxías da información (IT) e de operación (OT) para así adaptar a Formación Profesional aos novos escenarios de transformación dixital. Entre as súas funcionalidades destacan a formación especializada do profesorado, a simulación de ciberataques e defensa en contornos virtuais, a análise forense industrial ou a validación de sistemas. Ademais, contará cunha estación móbil que permitirá levar a tecnoloxía a centros educativos e realizar demostracións en empresas e feiras.
Celebrouse hoxe a sesión constitutiva do Foro do Litoral de Galicia, que será o máximo órgano colexiado de consulta e participación do conxunto da sociedade co fin de optimizar a xestión e ordenación da costa galega. Nel están representadas a Administración autonómica e as locais así como os sectores social, científico, económico e medioambiental e as entidades implicadas na protección do patrimonio natural co fin último de garantir unha gobernanza que permita unha participación suficiente de todos os sectores da sociedade interesados no litoral. A constitución do foro facilitará a partir de agora facer un seguimento das normas, políticas e instrumentos do litoral.