La Diputación de Pontevedra inició el proceso para crear puntos de acceso a Internet en municipios rurales de la provincia que culminará, según su presidente, Rafael Louzán, con la creación en 2005 de al menos un centro de esas características en cada uno de los 62 concellos pontevedreses.
La entidad provincial se adherirá al acuerdo de colaboración entre el Ministerio de Agricultura, la Federación Española de Municipios y la entidad publica empresarial Red.es para poner en marcha el programa Internet Rural, que impulsa el Ministerio de Ciencia y Tecnologia, para dotar de puntos de acceso publico a Internet en los
territorios rurales.
Este programa estatal, que también cuenta con la participación de la Consellería de Industria, permitirá dotar de puntos de acceso a la red a 2.00 municipios de toda España, de los cuales 200 pertenecen a la comunidad gallega.
Con la adhesión a este acuerdo marco, la Diputación de compromete a financiar las actuaciones que se lleven a cabo en cada una de las localidades seleccionadas. El coste máximo por cada ayuntamiento será de 20.00 euros, siendo la aportación de la Diputación de 5.000 euros por ayuntamiento.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.