
El Museo de la Emigración Gallega en Buenos Aires presentará el viernes un libro titulado Voluntarios de Argentina en la Guerra Civil española, que reúne historias de voluntarios que se enrolaron en el ejército republicano y en las brigadas internacionales.
En la presentación participa también la Federación de Sociedades Gallegas de la República Argentina, así como los investigadores Lucas González, Jerónimo Boragina, Gustavo Dorado y Ernesto Sommaro; quienes escribieron la obra.
Tras la presentación del libro se proyecta el documental Esos mismos hombres-Voluntarios argentinos en la Guerra Civil española, en el que se muestran los testimonios de los protagonistas, así como unas 700 fotografías que muestran "la solidaridad y el compromiso" de los voluntarios argentinos que lucharon contra el fascismo en España.
Foron presentados os novos equipamentos do Centro de Supercomputación de Galicia) instalación que vai incorporar un segundo computador cuántico, denominado IQM Spark. O novo supercomputador e os dous novos computadores cuánticos que se van adquirir situarán a nosa Comunidade na vangarda europea en canto a capacidade de almacenamento de datos e participación en grandes proxectos internacionais. En canto aos computadores cuánticos, o de menor capacidade (5 cúbits), dedicarase exclusivamente a tarefas de formación, probas de concepto e de algoritmia, complementando así ao de maior capacidade (54 cúbits), que será o buque insignia.
A Xunta exixe o rescate da AP-9 e asina cos Gobernos de Asturias e Castela e León e o tecido empresarial das tres comunidades a Declaración Compostela, que insta á Comisión Europea a culminar o ditame sobre as prórrogas da AP-9 e AP-66. A conselleira de Vivenda e Planificación de Infraestruturas, María Martínez Allegue, interveu no encontro 'As infraestruturas viarias do Noroeste', organizado pola Confederación de Empresarios de Galicia.