Noticias

La directora Patricia Ferreira elige A Coruña para efectuar parte del rodaje de su tercera película: Para que no me olvides

En el reparto cuenta con Fernando Fernán Gómez como protagonista.

NoticiaTras Sé quién eres y El Alquimista Impaciente, la directora Patricia Ferreira rueda su tercera película, Para que no me olvides basada en un guión suyo y de Virginia Yagüe.
A Coruña se suma a Madrid como localizaciones principales del rodaje de este filme que cuenta en su reparto con actores protagonistas como Fernando Fernán Gómez, Emma Vilarasau, Marta Etura, Roger Coma, Víctor Mosqueira y Mónica García.
La cinta arranca con la historia de David (interpretado por Roger Coma) que, a sus veinte años, guarda celosamente los recuerdos de su abuelo Mateo (al que da vida Fernando Fernán Gómez) al que ayuda cuando padece un fallo de memoria en sus historias sobre la guerra civil. El joven vive también con su madre Irene (Emma Vilarasau) a quien no le gusta la cajera de un supermercado como novia de su hijo.Noticia
Es la muerte del joven en un accidente la que obliga a quienes le rodeaban a enfrentarse a los quedaron tras su memoria, al tiempo que procuran reponerse de un intenso dolor por la pérdida.
Gran parte del equipo técnico y artístico que participa en el rodaje del filme concentrado en ocho semanas es de origen gallego.

R., 2004-02-03

Actualidad

Foto del resto de noticias (tecnoloxia-cuantica.jpg) CiberLabFP configúrase como un espazo de aprendizaxe, experimentación e desenvolvemento de competencias en contornos reais que integran tecnoloxías da información (IT) e de operación (OT) para así adaptar a Formación Profesional aos novos escenarios de transformación dixital. Entre as súas funcionalidades destacan a formación especializada do profesorado, a simulación de ciberataques e defensa en contornos virtuais, a análise forense industrial ou a validación de sistemas. Ademais, contará cunha estación móbil que permitirá levar a tecnoloxía a centros educativos e realizar demostracións en empresas e feiras.
Foto de la tercera plana (costa-litoral-illas-cies.jpg) Celebrouse hoxe a sesión constitutiva do Foro do Litoral de Galicia, que será o máximo órgano colexiado de consulta e participación do conxunto da sociedade co fin de optimizar a xestión e ordenación da costa galega. Nel están representadas a Administración autonómica e as locais así como os sectores social, científico, económico e medioambiental e as entidades implicadas na protección do patrimonio natural co fin último de garantir unha gobernanza que permita unha participación suficiente de todos os sectores da sociedade interesados no litoral. A constitución do foro facilitará a partir de agora facer un seguimento das normas, políticas e instrumentos do litoral.

Notas

Baixo o lema A inclusión no centro: perspectivas internacionais para o cambio institucional desenvolverase entre os días 4 e 8 de maio a International Staff Week 2026, unha iniciativa coa que a Vicerreitoría de Internacionalización persegue un triplo obxectivo: fortalecer as relacións internacionais da UVigo: explorar novas oportunidades de colaboración académica; e compartir boas prácticas en materia de mobilidade internacional.
Un estudo realizado por persoal investigador do grupo de Neurobioloxía Celular e Molecular da Enfermidade de Parkinson do Centro Singular de Investigación en Medicina Molecular e Enfermidades Crónicas da USC (CiMUS) e da Universidade de Cambridge, coa colaboración doutras institucións europeas como o Instituto Karolinska, propón unha nova forma de entender como se dana e se repara o cerebro.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES