Continuar con las actividades que la Asociación Gallega del Libro Infantil y Juvenil (Gálix) tiene en marcha, al tiempo que se impulsan nuevas líneas de acción que permitan conseguir una mayor viabilidad económica para este tipo de creaciones literarias en Galicia, son algunos de los principales objetivos de la nueva directiva presidida por Pilar Sampedro que sustituye en el cargo a Blanca-Ana Roig Rechou que pasa a ocupar la vicepresidencia primera de esta asociación.
Entre los miembros del staf directivo de Gálix figuran también el escritor Agustín Fernández Paz, Luz Corral Uzal e Isabel Mociño González. Como vocales actúan Chus Agra Pardiñas, en el área de investigación; Irene Penas (de Everest Galicia), en el área de editores; Isabel Freire, en la de escritores; Xosé Cobas, en la de ilustradores; y Pedro Lucas Domínguez, en la de los bibliotecarios y libreros.
Como actividades recientes de la Asociación Gallega del Libro Infantil y Juvenil figuran la edición de dos publicaciones: el anuario de 2002 y el catálogo A nosa literatura infantil e xuvenil 2001.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.