Noticias

El Juan Canalejo es el cuarto hospital de España en número de trasplantes

El centro hospitalario coruñés efectuó en 2003 un total de 201 trasplantes.

El Complejo Hospitalario Juan Canalejo de A Coruña se sitúa como el cuarto centro hospitalario de España en número de intervenciones de trasplante. Este año, está previsto iniciar el implante de islotes pancreáticos, según el responsable del programa de
trasplantes del hospital coruñés, el doctor José García Buitrón, que explica que esta técnica supone coger las células e implantarlas, en vez de poner el órgano entero.
Para ello es necesario hacer inversiones en conocimiento e infraestructuras, por lo que se espera estar en
condiciones de utilizar esta técnica a mediados de año. La gerencia del Juan Canalejo asegura que en los próximos años se incidirá sobre todo en el trasplante. En cuanto a las intervenciones de 2003, los datos reflejan un total de 95 trasplantes renales, 41 hepáticos, 27 cardíacos, 8 de páncreas y 30 de pulmón. En el caso de estos últimos, el Hospital Juan Canalejo se situó en el primer lugar de España en este tipo de intervenciones, con una
superviviencia a corto plazo del 90%.
Por su parte, mediante el programa de trasplante infantil, se realizaron siete intervenciones, una de hígado y seis de corazón.
En total, el programa de trasplantes en el hospital supone el 3,5% del conjunto del presupuesto de este centro cuya principal preocupación sigue siendo la muerte personas en la lista de persona por falta de donantes (el año pasado hubo dos fallecidos que esperaban un pulmón, tres en la lista de hepáticos y dos en la cardíaca).
Frente a las 23 donaciones, hubo otros 19 casos en los que no se accedió a donar, lo que situó el porcentaje de donaciones negativas en un 45,24 por ciento. Pese a las campañas de concienciación, el porcentaje de donaciones negativas supera el 30%.

R., 2004-01-23

Actualidad

Foto del resto de noticias (tecnoloxia-cuantica.jpg) CiberLabFP configúrase como un espazo de aprendizaxe, experimentación e desenvolvemento de competencias en contornos reais que integran tecnoloxías da información (IT) e de operación (OT) para así adaptar a Formación Profesional aos novos escenarios de transformación dixital. Entre as súas funcionalidades destacan a formación especializada do profesorado, a simulación de ciberataques e defensa en contornos virtuais, a análise forense industrial ou a validación de sistemas. Ademais, contará cunha estación móbil que permitirá levar a tecnoloxía a centros educativos e realizar demostracións en empresas e feiras.
Foto de la tercera plana (costa-litoral-illas-cies.jpg) Celebrouse hoxe a sesión constitutiva do Foro do Litoral de Galicia, que será o máximo órgano colexiado de consulta e participación do conxunto da sociedade co fin de optimizar a xestión e ordenación da costa galega. Nel están representadas a Administración autonómica e as locais así como os sectores social, científico, económico e medioambiental e as entidades implicadas na protección do patrimonio natural co fin último de garantir unha gobernanza que permita unha participación suficiente de todos os sectores da sociedade interesados no litoral. A constitución do foro facilitará a partir de agora facer un seguimento das normas, políticas e instrumentos do litoral.

Notas

Baixo o lema A inclusión no centro: perspectivas internacionais para o cambio institucional desenvolverase entre os días 4 e 8 de maio a International Staff Week 2026, unha iniciativa coa que a Vicerreitoría de Internacionalización persegue un triplo obxectivo: fortalecer as relacións internacionais da UVigo: explorar novas oportunidades de colaboración académica; e compartir boas prácticas en materia de mobilidade internacional.
Un estudo realizado por persoal investigador do grupo de Neurobioloxía Celular e Molecular da Enfermidade de Parkinson do Centro Singular de Investigación en Medicina Molecular e Enfermidades Crónicas da USC (CiMUS) e da Universidade de Cambridge, coa colaboración doutras institucións europeas como o Instituto Karolinska, propón unha nova forma de entender como se dana e se repara o cerebro.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES