El 23% de los empleados de las pequeñas y medianas Pymes reciben algún tipo de formación relacionada con el área de informática, según se desprende de un estudio elaborado por el Observatorio de las Tecnologías de la Información y la Comunicación de Galicia.
Datos que demuestran, además, que este porcentaje desciende hasta el 10% en el caso de empleados de grandes firmas que, sin embargo, se manifiestan cada vez más abiertas a incluir entre sus actividades formativas los seminarios sobre esta materia.
Por otra parte, el 84% de las empresas entrevistadas reconocen estar buscando y diseñando cursos específicos según las necesidades de sus empleados, y se perfilan como las áreas más demandadas: la ofimática, Internet y el uso del correo electrónico, el manejo de las bases de datos y el diseño técnico por ordenador.
La mayor parte de las empresas gallegas utilizan las subvenciones de los organismos públicos para financiar las actividades de formación de sus trabajadores en informática.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.