Según confirma el Ministerio de Fomento, las ciudades gallegas de Ourense y Vigo quedarán conectadas en 29 minutos a través del AVE que supondrá, además, la cobertura del trayecto Madrid-Vigo en dos horas y media.
El conselleiro de Política Territorial, que señala el paso del nuevo tren de alta velocidad a través de Cerdedo, destaca también la próxima conexión entre Ourense y Pontevedra en sólo 19 minutos gracias a la nueva infraestructura ferroviaria.
Alberto Núñez Feijoo recuerda que la construcción del AVE complementa otras infraestructuras viarias de gran trascendencia e incluidas en el Plan Galicia que en 2004 prevé la ejecución de varias obras por importe de 53 millones de euros, sólo en la provincia de Pontevedra donde la Xunta prevé habilitar, por otra parte, cinco millones de metros cuadrados de suelo industrial que supondrán una inversión estimada de 30 millones de euros y la construcción de quince parques industriales.
El conselleiro anuncia, además, que la construcción de las cuatro autovías previstas en el Plan Galicia se pondrá en marcha el próximo año, coincidiendo con el impulso a las obras en puertos de la provincia de Pontevedra enmarcadas también en dicho plan.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.