El certamen Un mar de nenos, que convoca el Museo do Mar de Galicia en Vigo, está dirigido a los escolares gallegos de infantil, primaria y secundaria que deberán presentar sus obras originales antes del 10 de enero de 2004 para ser expuestas en dicho centro cultural.
El concurso, que gira en torno al mar y a la exposición Olladas oceánicas enmarcada en el proyecto A Mares que el Museo do Mar clausura el 18 de enero, permite la presentación de obras en cualquier material y que estén elaboradas mediante diversas técnicas, y el único condicionante es que no excedan los 50x70 centímetros.
Los escolares pueden presentar sus trabajos de forma individual o en grupos de trabajo integrados por un máximo de cuatro escolares, mientras que cada centro educativo sólo puede remitir una obra en cada una de las tres categorías del concurso.
El equipo directivo del Museo do Mar de Galicia y miembros del Gabinete Didáctico de la exposición Olladas oceánicas conforman el jurado que se encargará de fallar el concurso cuyos premios se darán a conocer el 14 de enero de 2004. La entrega de premios -consistentes en un lote de libros para los alumnos y otro para el centro- está prevista para cuatro días después, el 18 de enero.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.