El catedrático de Química Orgánica de la USC, Luis Castedo, fue uno de los galardonados con el premio Galicia Innovación 2003 otorgado por la Xunta con carácter anual. El químico, que obtuvo el Premio Antonio Casares y Rodrigo por su contribución científica en torno a las sustancias naturales, los estudios sintéticos y el diseño y síntesis de biomoléculas, compartió galardón en esta categoría con la doctora Tarsy Carballas, del Instituto de Investigaciones Agrobiológicas de Galicia, que por sus méritos relevantes en la edafología recibió una mención especial del jurado.
Los Premios Galicia Innovación 2003 premiaron también a
otras entidades y empresas como la Luso-Hispana de Acuicultura S.A., que obtuvo el premio a la Innovación Empresarial por su labor en el desarrollo de tecnologías propias del cultivo de especies marinas; una categoría en la que también recibieron mención especial las firmas Áridos do Mendo S.L., Coremain S.L., Hermanos Rodríguez Gómez S.A. y Lake Oil S.L.
El premio a investigadores jóvenes fue para el doctor en Ciencias Químicas de la USC José Rivadulla por su producción científica en revistas de prestigio y la dirección de varios proyectos de investigación.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.