Noticias

Comunitel y la Universidad de Vigo colaboran en la investigación sobre el envío de datos y voz a través de nuevas redes

La iniciativa educativo-empresarial se lleva a cabo en el marco de la Cátedra Comunitel vinculada a la Escuela de Telecomunicaciones.

El operador gallego de telecomunicaciones Comunitel colabora con la Universidad de Vigo en el desarrollo de varias líneas de actuación relacionadas con el envío de datos y voz a través de las nuevas redes de transmisión.
La investigación desarrollada por la Cátedra Comunitel se centra en el estudio de enrutadores de datos y voz sobre OP, así como en el desarrollo de trabajos sobre streams, transcodificación y uso en vídeo para WAN, lo que supone una gran apuesta por los servicios de voz, con especial incidencia en los equipos de cliente, más inteligentes que los existentes.
Tras dos años de funcionamiento, la Cátedra Comunitel pretende fortalecer la colaboración entre la Universidad y esta empresa radicada en Vigo y muy ligada a la institución académica que nutre de titulados en Ingeniería de Telecomunicaciones a esta iniciativa empresarial que dispone de una cartera de 70.000 clientes en toda España.
Los resultados de la investigación se presentarán en una jornada técnica que se complementará con trabajos conjuntos de laboratorio entre profesores de la Escuela de Telecomunicaciones de Vigo y la Cátedra Comunitel.

R., 2003-11-20

Actualidad

Foto del resto de noticias (radio-na-biblio.jpg) O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Foto de la tercera plana (aitor-martinez.jpg) Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.

Notas

O encontro 'Tecnoloxía en galego: resultados de ILENIA– Proxecto Nós' serviu para dar a coñecer os resultados dos últimos tres anos de traballo do Proxecto Nós no marco de ILENIA, unha iniciativa orientada a avanzar en recursos e capacidades en tecnoloxías lingüísticas, en particular para as linguas do Estado. Datos, casos de uso e ferramentas abertas de tradución automática, síntese de voz e modelos lingüísticos en galego déronse a coñecer neste foro que se desenvolveu no Centro de Estudos Avanzados.
O Centro de Arte Fundación Maria José Jove (FMJJ) en colaboración con Normal, o Espazo de Intervención Cultural da Universidade da Coruña (UDC), celebran hoxe xoves a terceira edición do encontro Dentro–Fora, que se enmarca no programa de residencias artísticas que ambas as institucións desenvolven conxuntamente.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES