Noticias

El 65% de los accidentes laborales mortales de Galicia se producen en la construcción y el sector servicios

Según los datos presentados en Ficomat 2003, el 35'3% de muertes en el trabajo detectadas en los servicios gallegos se sitúan por debajo de la media nacional registrada que asciende al 45% de los incidentes laborales.

En el Simposio sobre Seguridad y Salud Laboral celebrado en el marco del Ficomat 2003 se pusieron encima de la mesa los datos correspondientes a los accidentes laborales contabilizados en Galicia en el último año. En ellos se detecta que el mayor nivel de fallecimiento de los trabajadores accidentados (el 65%) se registra en el sector servicios y en la construcción.
Concretamente, el 35'3% de accidentes mortales de Galicia en 2002 se produjeron en actividades laborales relacionadas con los servicios. Una cifra ligeramente superior en el resto de España donde el 45% de las muertes de trabajadores se contabilizaron en este sector.
Por lo que respecta a la construcción, las cifras analizadas señalan que el 30% de los accidentes laborales gallegos con resultado de muerte se dieron en esta actividad que en el resto de España es ligeramente inferior con un 27'6% de fallecimientos.
El panomara se completa con un 22'5% de muertes laborales en la industria y un 12'8% en el sector agrario.
El análisis de estos datos centró los foros técnicos celebrados en la Feria Internacional de Galicia que albergó el Ficomat en el que participaron cerca de 600 profesionales.

R., 2003-11-09

Actualidad

Foto del resto de noticias (20260608-parlamento.jpg) Tivo lugar a xornada 'Deputados por un día', na que os escolares galegos levaron ao hemiciclo as súas propostas para mellorar a sociedade. Os catro representantes dos colexios, un por provincia, compartiron na Cámara as súas reflexións sobre a convivencia, o tema arredor do que xira este curso o programa educativo Abraza tus valores, e a relación dos menores coas tecnoloxías. Participaron máis de 8.300 escolares de entre 4 e 12 anos de 83 centros públicos, concertados e privados de Galicia (Arquitecto Casas Novoa de Santiago, o CEIP Plurilingüe A Gándara, de Monforte de Lemos, o CEIP Plurilingüe Irmáns Villar, de Ourense e o CEIP Plurilingüe de Cerdeiriñas, de Piloño).
Foto de la tercera plana (vivenda-2023-02.jpg) A actividade levada a cabo pola Axencia de Protección da Legalidade Urbanística (APLU) para protexer o medio ambiente e o patrimonio natural e paisaxístico galego permitiu o pasado ano a reposición da legalidade en 121 actuacións en toda Galicia. Estas reposicións foron resultado do labor do equipo inspector do organismo adscrito á Consellería de Vivenda e Planificación de Infraestruturas, e repartíronse principalmente na provincia de Pontevedra, con 60 actuacións, seguida da Coruña con 30, Lugo con 21 e Ourense con 10.

Notas

A Real Filharmonía de Galicia presenta a súa programación de verán de 2026 cun percorrido que reafirma o compromiso da institución coa difusión da música clásica, a apertura a novos públicos e a proxección da orquestra dentro e fóra de Galicia. Entre xuño e agosto, a RFG ofrecerá varios concertos en Santiago e participará en citas destacadas como o Festival Internacional de Música de Espinho, o Noia Harp Fest, o Galicia Clarinet Fest ou o Festival Bal y Gay.
O Instituto Galego de Física de Altas Enerxías aspira a coordinar a construción do prototipo dunha parte esencial para o FCC, o futuro colisionador de partículas do CERN. A construción do prototipo será unha iniciativa estratéxica para a I+D+I en Galicia, xa que implicará tanto á academia como ao tecido industrial especializado no ámbito dos aceleradores de partículas.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES