El Servicio Galego de Saúde (Sergas) desarrolla un proyecto pionero en España y que permitirá el acceso a historias clínicas de pacientes a través de Internet. Los facultativos -y los propios enfermos- podrán obtener información médica desde cualquier punto, con independencia de la ubicación geográfica del centro sanitario correspondiente, y a través del programa denomidado e-saúde que se espera poner en marcha en 2004.
Según el Sergas, este nuevo sistema se basa en la aplicación de las nuevas tecnologías a todos los ámbitos relacionados con la salud, por lo que se define como un proyecto complejo, de gran dimensión técnica y organizativa, que tendrá interesantes efectos en la prestación sanitaria pública.
El programa e-saúde favorecerá la implantación de la telemedicina en Galicia que, a través de la Universidad de Santiago de Compostela (USC) ya dispone de una cátedra única en España sobre este ámbito que el gobierno gallego considera estratégico y que ya está impulsando en áreas como la telerradiología, la teledermatología y la teleoftalmología por las que el Sergas recibió el X Premio Naciional a la Innovación en la Gestión y Administración Sanitaria.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.