
Figuras cinematográficas de la talla de Pilar Bardem, Fernando León de Aranoa o Moncho Armendáriz coinciden en Ourense con motivo de la celebración del VIII Festival Internacional de Cine Independiente en el que también participan 20 países con diversa filmografía.
En siete días se concentra la proyección de 165 películas, entre largometrajes, cortos y documentales, en un certamen que pretende adquirir esta edición una dimensión internacional.
Una de las principales novedades en este sentido es la incorporación de un ciclo de cine dedicado a Cuba como país invitado de esta edición, con el fin de reconocer la creatividad cinematográfica de este país y coincidiendo con el décimo aniversario del filme Fresa y Chocolate.
Una sección de documentales en el concurso oficial, así como un ciclo de cine femenino y la concesión de tres nuevos premios: Jurado, Calpurnia al mejor director y al mejor documental constituyen otras de las novedades destacadas por los organizadores del certamen que cuenta con un presupuesto de 378.000 euros y que también contempla la celebración de cursos como el dirigido por José Luis Cuerda.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.