El Celta de Vigo arranca el año 2007 con la disputa de la final de la I Edición de la Copa Xunta de Galicia en la que se mide con el Lugo el 3 de enero en el estadio Anxo Carro Carro de la capital lucense.
Pese a que inicialmente el encuentro estaba previsto que se celebrase en el estadio de Balaídos, el conjunto vigués accedió finalmente al cambio de escenario solicitado por el Lugo, que este año retornó a la Segunda División B. «Aceptamos el cambio, entre otros motivos, para extender la idea de que el Celta no es sólo un equipo de Vigo, sino que el celtismo quiere llegar a todos los lugares de Galicia», explicó el presidente del club celeste, Carlos Mouriño. El máximo dirigente del club vigués aprovechó también el acto de presentación de la final, celebrado en Lugo, para anunciar la firma de un convenio con el Lugo que Mouriño espera que pueda ampliarse a otros clubes, para una «una colaboración estable y duradera, que repercuta en un beneficio mutuo».
Por su parte, el presidente del Lugo, José Bouso, agradeció las facilidades ofrecidas por el Celta de Vigo para posibilitar el cambio de escenario, así como destacó la «importancia» de realizar «cosas» entre las dos entidades.
En el acto también estuvieron presentes el internacional celeste Borja Oubiña y el delantero del conjunto lucense Marcos Suárez, así como el delegado provincial de la Dirección General para el Deporte de la Xunta, Eduardo Fernández Abel, que anunció «precios populares» para intentar llenar el Anxo Carro.
A Mesa Sectorial do Ensino, conformada polas organizacións sindicais CIG, CC.OO., ANPE e UGT-SP Ensino, analizou esta mañá o decreto de oferta pública de emprego e a orde de convocatoria das probas das oposicións deste ano. Son un total de 1.601 prazas en 42 especialidades e, tal e como explicou o director xeral de Centros e Recursos Humanos, Jesús Álvarez, as probas comezarán o 20 de xuño, unha vez remate o curso. Deste xeito, a previsión é que todos os exames estean rematados o 19 de xullo.
O catálogo Films from Galicia 2026 é unha ferramenta de difusión exterior que reúne 63 novos títulos do audiovisual galego, con 23 estreas recentes e 40 proxectos en diferentes fases de desenvolvemento. A publicación da Consellería de Cultura edítase en inglés, en formato físico e dixital. Ofrécese e compéndiase deste xeito información útil para profesionais da distribución, das vendas e da programación e incorporarase á actividade de promoción do Goberno galego en diferentes mercados e encontros especializados do circuíto internacional, co obxectivo de aumentar as oportunidades e a competitividade do sector audiovisual do país asociado, ademais, á marca Galicia Calidade.