Director de la revista Fadamorgana, el periodista y escritor Xosé Antón Neira Cruz se incorpora a la nómina de la Editorial Galaxia con el objetivo de impulsar la sección infantil y juvenil en gallego.
Sin perder de vista el mercado del libro y sus modas, Neira Cruz apuesta por colecciones coherentes con el compromiso adquirido en su día por Galixia con Galicia. Reordenar e impulsar nuevos proyectos que conectarán las letras infantiles y juveniles con las nuevas tecnologías -especialmente con el mundo audiovisual y de la sociedad de la información- forman parte de la cartera de iniciativas del escritor y periodista que, además, se encargará de supervisar la traducción al gallego del fenómeno Harry Potter.
Para Neira Cruz es importante también que Galaxia sepa difuminar el abismo que, en su opinión, existe entre el mundo adulto de los editores y el infantil-juvenil de los lectores que, según las generaciones, demuestran exigencias variadas para lo que se necesitan diseñar propuestas diferentes que permitan fomentar la animación a la lectura a través del interés por el libro.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.