Investigación financiera en el deporte gallego: quince federaciones deberán someter sus cuentas a auditorías
Desde el Gobierno gallego se alienta a que las entidades que reciban ayudas públicas actúen de forma transparente y democrática.
El director general para el Deporte de la Xunta de Galicia, Santiago Domínguez Olveira, ha anunciado en la Comisión de Educación e Cultura, que quince federaciones gallegas tendrán que someter sus cuentas a auditorías y ha anunciado que la máxima preocupación del actual Gobierno es «el apoyo decidido al deporte base», aunque «no vamos a abandonar a los clubes de élite». «Tenemos que trabajar para que las entidades que reciben subvenciones públicas actúen de una forma más transparente y democrática», agregó, tras asegurar que esas federaciones son las que reciben el 80% de las subvenciones de la Dirección Xeral.
Domínguez ha declarado ante la comisión, en la que compareció a iniciativa del grupo parlamentario del PPdeG, que su departamento está «trabajando» en el desarrollo del anteproyecto de Ley Gallega para el Deporte y concluyendo la elaboración de un censo de instalaciones deportivas de Galicia, para crear un Plan de inversiones con vistas a 10 o 15 años, «mas racional» y «menos clientelar» que el del Gobierno anterior.
Ha anunciado la constitución de una comisión de expertos para elaborar un borrador de proyecto de deporte escolar y de un plan estratégico de deportes náuticos para Galicia. Ha apuntado que se va a unificar el funcionamiento de las mutuas deportivas, para abaratar los costes que tienen los clubes, con el objetivo de lograr una tarjeta única.
Concluyó asegurando que su departamento no está en estos momentos interesado en construir un circuito de alta velocidad en el municipio de Verín, pero «sí estamos atentos a cualquier interés que podría tener en el mismo la iniciativa privada», concluyó.
R., 2006-02-15
Actualidad

Galicia consolida o seu liderado na taxa de escolaridade de 0 a 3 anos e mantense por riba do 60%, máis de 13 puntos superior á media de España, segundo os últimos datos oficiais que vén de publicar o Ministerio de Educación e Formación Profesional. Esta porcentaxe sitúa á nosa comunidade ao nivel dos países con maiores índices de benestar en Europa, como Suecia ou Dinamarca. Galicia é a comunidade autónoma onde o programa da gratuidade é máis completo, xa que ningunha outra ofrece ata 8 horas diarias e 11 meses por curso atención educativa totalmente de balde ao 100% do alumnado e en todas as escolas infantís: as públicas, as de iniciativa social e as privadas.

Os complexos hospitalarios universitarios de Santiago de Compostela e de Vigo veñen de ser seleccionados para a administración de terapias CAR-T en pacientes adultos. Esa designación formalizarase mediante resolución da Secretaría de Estado de Sanidade, logo da validación por parte do Grupo Institucional do Plan para a Abordaxe das Terapias Avanzadas no Sistema Nacional de Saúde. Galicia xa dispoñía desde 2022 de dous centros designados polo Ministerio de Sanidade para a administración de terapia CAR-T: o Complexo Hospitalario Universitario da Coruña administraba estes medicamentos avanzados en pacientes adultos e o de Santiago de Compostela en pacientes pediátricos.
Notas
Nanotechnology & Biomedicine: where science meets the future. Baixo este lema o CINBIO celebrará o vindeiro mes de xullo o seu oitavo Annual Meeting, renovando o seu firme propósito por visibilizar as ferramentas que marcarán a medicina do futuro. Un ano máis, Vigo converterase no punto de encontro no que científicos de todo o mundo compartirán a súa experiencia en química, física, bioloxía, medicina, nanotecnoloxía e saúde.
Especialistas do Grupo Iacobus da USC abordarán do 21 ao 22 de maio a análise de diversas obras seleccionadas entre os numerosos bens culturais que conserva o Museo Diocesano e Catedralicio de Lugo. A finalidade deste foro que leva por título 'Tempo de arte. Obras de museo III' é poñer en valor a súa colección e difundila á cidadanía a través deste curso monográfico coordinado por Miriam E. Cortés e Patricia Cupeiro, profesoras da USC, e Marcos Calles, director do Museo Diocesano e Catedralicio de Lugo.