Noticias

El Parque Tecnológico de Galicia apuesta por el teletrabajo para mejorar la inserción laboral de ciertos colectivos

Unas 500 empresas gallegas participaron en el estudio sobre el uso de las tecnologías de la comunicación.

Tras la investigación llevada a cabo desde el Parque Tecnológico de Galicia, el teletrabajo se perfila como una opción positiva para mejorar la inserción laboral de ciertos colectivos que encuentran dificultades para encontrar un puesto de trabajo.
Las mujeres, los jóvenes, las personas mayores de 40 años o con problemas específicos pueden beneficiarse del teletrabajo como modalidad que permite trabajar desde casa o sin sede fija.
Así se desprende del estudio en el que participaron unas 500 empresas gallegas para analizar el uso de las tecnologías de la comunicación, y en el que se hace constar que el 24'9% del comercio y un 24'5% de la banca y los seguros se perfilan como sectores con mayor adaptabilidad para adoptar sistemas de teletrabajo.
En su apuesta por esta modalidad laboral -de la que ya participan 80.000 personas en España concentradas en el ámbito comercial, la información y el turismo-, el Parque Tecnológico de Galicia con sede en Ourense ofrece cursos de formación de telebrajadores que se empezaron a impartir hace cuatro años, y que continúan con seminarios sobre teletrabajo y herramientas informáticas y telemáticas para teletrabajar, abiertos tanto a personas desempleadas como trabajadores en activo.

R., 2003-09-19

Actualidad

Foto del resto de noticias (economia-calculadora.jpg) O Produto Interior Bruto (PIB) de Galicia medrou un 14,6% no terceiro trimestre do ano, segundo reflicten as Contas económicas trimestrais publicadas hoxe polo Instituto Galego de Estatística (IGE). Este crecemento é dúas décimas superior á caída rexistrada no anterior trimestre que coincidiu co confinamento provocado pola pandemia. En canto á evolución interanual, o IGE estima que o PIB galego rexistrou un descenso do 6,2%. Esta baixada é 2,5 puntos inferior á rexistrada pola economía española para o mesmo período, que foi do -8,7%.
Foto de la tercera plana (portugal_galicia.jpg) A Xornada Mixta de Networking Transfronterizo SPIN_UP serviu como marco para a presentación de 42 proxectos emprendedores alén de xerar encontros de networking entre empresas e emprendedores para impulsar a transferencia de tecnoloxía. Foron un total de dezaseis empresas as que solicitaron reunións, chegando ao medio cento de encontros. O vicerreitor de Investigación e Innovación, Vicente Pérez Muñuzuri, en calidade de conselleiro delegado de Uninova presidiu un acto no que tamén tomaron parte a responsable de emprendemento da Universidade do Porto, Joana Resende; e a técnica de Uninova Mónica Suárez, quen explicou os obxectivos dunha xornada que favoreceu o encontro entre o tecido produtivo e a oferta dos axentes xeradores de coñecemento.

Notas

Diversos relatorios que se achegarán ao contexto histórico da emblemática revista Nós no ano conmemorativo do centenario do seu nacemento, integrarán as xornadas ‘Nós e o mundo. O mundo e nós’. O salón de graos da Facultade de Filoloxía da USC acollerá tres mesas redondas que se desenvolverán entre o 30 de novembro e o 2 de decembro.
A covid-19 obrigou neste 2020 a reinventar Debut, o evento que cada ano permite amosar á cidadanía os resultados do traballo do alumnado do Máster en Deseño e Dirección Creativa en Moda/Esdemga da Universidade de Vigo. A situación sanitaria impediu a celebración do habitual desfile, pero non ese propósito da titulación da Facultade de Belas Artes de proxectarse na cidade. Con ese obxectivo, este xoves inaugurouse no Museo de Pontevedra Debut 2020.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
ACTUALIDAD FONMIÑÁ
Blog Fonmiñá
PROMOCIÓN
PUBLICACIONES
Publicaciones
Publicaciones Amencer
Revista Egap
Obradoiro de Artesania