
La Xunta de Galicia, por medio de la Consellería de Vivenda, fomentará la construcción de viviendas de 40 a 45 metros cuadrados útiles. Esta consellería contempla subvenciones específicas de 1.500 euros para las personas que adquieran este tipo de viviendas, de un dormitorio, con todas las instancias independientes, pensadas para las personas menores de 35 y mayores de 65 años.
Las dimensiones de este tipo de viviendas son un dormitorio de doce metros cuadrados, un salón de dieciséis, una cocina de siete, un baño de cinco y un tendedero de dos metros cuadrados.
La conselleira de Vivenda, Teresa Táboas, indica en el comunicado que es necesario fomentar la construcción de nuevos tipos de viviendas, que respondan a las demandas de la sociedad gallega actual y que tengan en cuenta que cada vez es mayor el número de personas que viven solas. La Xunta «quiere centrarse en los jóvenes que deseen independizarse, solos y en pareja, a los que les llega una vivienda de estas características, durante una etapa de su vida».
El mismo argumento ha utilizado la responsable de Vivenda para las personas mayores de 65 años, que pueden tener en esta modalidad la posibilidad de adquirir una nueva vivienda que se ajuste en precio y espacio a sus necesidades.
Las dimensiones de estas viviendas están pensadas para dar satisfacción a amplios colectivos de la población porque, según Táboas, se pretende que «el tamaño no encarezca innecesariamente el precio final de la vivienda».
A conselleira do Medio Rural, acompañada polo director xeral da PAC e do Control da Cadea Alimentaria, Juan José Cerviño, presidiu este mediodía a constitución do Observatorio do sector lácteo de Galicia, órgano colexiado de seguimento, asesoramento, consulta e análise deste eido produtivo. Esta reunión ten lugar trala entrada en vigor do decreto que actualizou a regulación deste órgano e que, entre outros obxectivos, persegue facer un seguimento continuado do sector e mellorar o seu funcionamento. O Observatorio vén funcionando dende a súa creación no ano 2007
En concreto, o programa do Calendario do Libro e da Lectura inaugurará as súas 35 efemérides para o longo de todo o ano o 11 de xaneiro, co Día do usuario/a da Biblioteca e terá como unha das súas datas significativas desde mes, o Día da Ilustración, que se celebra o 30 e está dedicado ao humorista gráfico Siro López. Complétanse as datas significativas coa celebración, o 1 de abril, do Día das artes galegas, que se centra neste 2026 nun dos nosos fotógrafos máis vangardistas e internacionais, o ourensán José Suárez. En todo caso, este festexo estenderase todo o ano cunha ampla oferta de accións, do mesmo xeito que sucederá co Día das letras galegas (17 de maio) que nas bibliotecas xirará ao redor da escritora Begoña Caamaño.