Noticias

El Parlamento de Galicia elige a los representantes en los Consellos de la CRTVG y de TVE-Galicia entre los que figuran varios ex altos cargos del PPdeG

Los anteriores conselleiros de Cultura y Medio Ambiente de la Xunta de Galicia, Jesús Pérez Varela y José Antonio Santiso Miramontes, el ex presidente del PP de Lugo, José Luis Iravedra, o la ex directora xeral de Protocolo con Manuel Fraga, María Esther Regueiro, entre los nombrados por el PPdeG para el Consello de Administración de la CRTVG.

El pleno del Parlamento autonómico ha elegido a los 12 representantes (cinco del PP, cuatro del PSOE y dos del BNG) del Consello de Administración de la Compañía de Radio e Televisión de Galicia (CRTVG) y a los 13 del Consello Asesor de TVE-Galicia (siete de los populares, cuatro de los socialistas y dos de los nacionalistas). Todos los candidatos propuestos por los tres grupos parlamentarios en función de su representación han sido elegidos con la mayoría cualificada requerida, dos tercios de la Cámara gallega.

En el caso del ente autonómico, por el PP fueron designados los ex conselleiros del Cultura Jesús Pérez Varela y de Política Agroalimentaria José Antonio Santiso Miramontes; la ex directora xeral de Protocolo María Esther Regueiro; la ex asesora del presidente del Senado y del conselleiro de Medio Ambiente Ana Peón; mientras que repiten en este órgano José Luis Iravedra -ex presidente provincial del PP de Lugo- y el ex alcalde de Verín Manuel Jiménez. Por el PSOE, repite en el Consello de Administración de la CRTVG Antonio Rodríguez y son de nueva designación Esther Paredes, Juan Carlos Araújo (secretario Organización del PSOE de Lugo) y Moisés Rey (secretario provincial del PSOE A Coruña). Los dos miembros designados por el BNG, Lois Obelleiro y Cecilia Pérez, también repiten en el ente público gallego.

NoticiaPara el Consello Asesor de TVE-Galicia se eligieron a Susana Tojeiro, José Luis García Casanova, María Fernanda Blanco, Angel Sicart (ex director de Patrimonio Cultural), Agustín Regueira, Angel Currás (ex director de la Fundación Cidade da Cultura) y Alberto Durán, por parte de los populares; a Juan José Quintáns, José Francisco Lorenzo, Esther Fontán y Uxía Blanco, por parte de los socialistas; y a José Miguel Tuñez y Xulia Guntín, por parte de los nacionalistas.

R., 2005-11-30

Actualidad

Foto del resto de noticias (alume-app.jpg) A loita contra os incendios forestais suma un novo aliado tecnolóxico ao servizo de toda a sociedade. A aplicación móbil ALume, deseñada para facilitar que calquera persoa poida dar a alarma sobre un foco de lume de forma inmediata e precisa, xa se atopa plenamente operativa e dispoñible para a súa descarga de balde nas plataformas Android e iOS. O obxectivo principal desta ferramenta é potenciar a detección temperá dos incendios forestais. Nunha emerxencia no monte, os primeiros minutos son decisivos para evitar que un foco inicial se converta nun gran incendio; por iso, ALume nace para acurtar os tempos de aviso e facilitar ao servizo de extinción datos exactos antes de despregar os medios sobre o terreo. Cabe sinalar que a aplicación leva xa 7.000 descargas e 200 notificacións que axudaron ao operativo.
Foto de la tercera plana (titiribeira-2026.jpg) Un dos grandes atractivos desta undécima edición será a estrea de dez novos espectáculos, todos eles impulsados por compañías galegas, un dato que evidencia o dinamismo creativo do sector dos monicreques na Comunidade. A programación abrirase coa nova versión de A festa dos títeres, presentada por Viravolta, Vai de Roda e Títeres Alakrán, para continuar coa estrea de Treco-lerias, de Trécola Producións, e A rosa de papel, adaptación ao teatro de monicreques do texto de Valle-Inclán realizada por Alakrán.

Notas

'Dálle á lingua' é un proxecto de divulgación lingüística da USC que se desenvolverá en colaboración con bares de diversas localidades galegas. O seu obxectivo é 'poñer a lingüística sobre a mesa', literalmente, a través de pousavasos de dobre cara que ofrecerán información para desmontar mitos sobre diversos temas relacionados coa lingua e a lingüística. A iniciativa que agora bota a andar busca locais interesados en participar. Ademais, os establecementos inscritos participarán nunha competición, denominada Liga Mente e Palabra.
A Universidade da Coruña desenvolverá durante os próximos tres anos o proxecto 'INTERLYNX: Estudo paleomolecular da interacción interespecífica de poboacións de lince antigo na conca do Mediterráneo occidental', unha investigación financiada pola Axencia Estatal de Investigación (AIE) dentro da convocatoria de Proxectos de Xeración de Coñecemento 2025.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES