Noticias

El equipo profesional de ciclismo de Galicia empezará a competir en el año 2007

Es el compromiso adquirido por el director xeral para el Deporte de la Xunta de Galicia durante una reunión con destacados ciclistas como Óscar Pereiro.

El equipo gallego profesional de ciclismo empezará a competir en el año 2007 y contará con «todas las garantías», según anunció el director general para el Deporte, Santiago Domínguez, tras reunirse en la capital gallega con un grupo de ciclistas profesionales gallegos. Domínguez mantuvo un encuentro en el Estadio de San Lázaro de Santiago de Compostela con los ciclistas gallegos Óscar Pereiro, Marcos Serrano, David Blanco y Ezequiel Mosquera, que correrán en el circuito profesional la temporada próxima. En la reunión se trató el tema de la creación de un equipo ciclista profesional que esté compuesto por deportistas de Galicia.

El director general para el Deporte afirmó también que hay «todos los mimbres necesarios» para realizar este proyecto. «Tenemos grandes corredores y buenos técnicos, sólo falta atraer a los patrocinadores», explicó. Tras el acto, los ciclistas se mostraron «satisfechos» porque ahora se cuenta con ellos, «no como antes», según declaró el corredor David Blanco, que actualmente corre en el Grupo Deportivo Comunitat Valenciana. Por su parte, Ezequiel Mosquera, que se incorporó recientemente por ese mismo equipo, comentó que «probablemente» los cuatro asistentes a la reunión estarán «disponibles» para la temporada 2007, en la que está prevista que empiece a competir el conjunto gallego. A su vez, Marcos Serrano y scar Pereiro, ambos vencedores de etapa en la última edición del Tour de Francia, insistieron en la «importancia» de formar ciclistas desde las categorías inferiores, para que nutran al futuro equipo.

R., 2005-11-29

Actualidad

Foto del resto de noticias (medio_ambiente.jpg) Os sistemas de almacenamento enerxético resultan fundamentais para dar estabilidade ao sistema, tanto desde o punto de vista técnico como económico, grazas a súa contribución á resiliencia da rede e na redución das oscilacións dos prezos da factura eléctrica. Na actualidade Galicia conta con 46 expedientes de baterías en tramitación, que suman 492,75 MW, aos que hai que engadirlle outros 3 expedientes (17,75 MW) xa autorizados.
Foto de la tercera plana (comercio-2.jpg) Foi presentada a nova edición da campaña Días Azuis do Comercio Galego, froito da colaboración entre o Executivo autonómico e a Federación Galega de Comercio, que se desenvolverá entre o 10 e o 30 de abril de 2026. Esta iniciativa ten como obxectivo incentivar e dinamizar o comercio de proximidade. Para iso, sortearanse 20.000 euros en premios entre as persoas consumidoras que realicen compras nos establecementos adheridos durante o período da campaña.

Notas

GaliciaDigital consólidase como o referente tecnolóxico para a pequena empresa en Galicia tras alcanzar os 139 beneficiarios no programa Kit Digital, segundo datos do propio programa a 31 de decembro de 2025. A día de hoxe, está preto dos 170 beneficiarios. Cun traxecto de 1.166 días de actividade, a firma lucense destaca pola súa eficiencia e proximidade no ecosistema dixital galego.
Pontes – Semana do Cinema Galego e Portugués abre o prazo de inscrición para a súa sexta edición, que se celebrará en Vigo durante o mes de outubro de 2026. A convocatoria, está dirixida a curtametraxes e longametraxes producidos en Galicia, por creadores galegos ou creadores de calquera dos países da Comunidade de Países de Lingua Portuguesa (CPLP).
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES