
Fernando Vázquez y Arsenio Iglesias son los primeros entrenadores de la nueva Selección Gallega de Fútbol y su presentación en sociedad está prevista para el 29 de diciembre en el estadio de San Lázaro, en Santiago de Compostela. Con antelación tuvo lugar la presentación ante los medios de comunicación a la que asistieron el presidente de la Federación Gallega de Fútbo, Julio Meana, y el director xeral para el Deporte de la Xunta de Galicia, Santiago Domínguez Olveira, que destacaron la gran importancia de que por primera vez coincidan dos de los principales técnicos del fútbol español que, además, son gallegos.
Para Arsenio Iglesias se abre una interesante posibilidad para el fútbol gallego y se mostró dispuesto a trabajar con Fernando Vázquez con el fin de dejar a Galicia en un buen lugar. Destacó, además, que esta oportunidad se produce en un momento especial de su trayectoria deportiva ya que coincide con su 75 aniversario que, precisamente, se cumple cinco días antes del primer encuentro de la nueva selección.
Por su parte, Fernando Vázquez agradeció su elección como nuevo técnico de la Selección Gallega, destacando que asume esta nueva tarea con gran ilusión y satisfacción ya que cumple las expectativas de muchos gallegos que insistían en reclamar la existencia de este combinado de fútbol autonómico. Una iniciativa que, además, servirá para que los gallegos tengan un nuevo signo de identidad por el que sentirse orgullosos.
Ambos técnicos trabajan ya en la organización de las próximas reuniones en las que decidirán a los que conformarán el primer combinado de jugadores que cara al partido de presentación.
O avance do último informe climatolóxico elaborado por MeteoGalicia indica que a Comunidade rexistrou un mes de outubro cálido e moi seco. Foi un período anómalo, xa que as altas presións foron moito máis frecuentes do que cabería agardar nesta época. De feito, só chegaron tres frontes desde o Atlántico que, ademais, tiveron pouca actividade. Neste contexto, as temperaturas estiveron por riba dos valores climatolóxicos e as precipitacións acumuladas foron moi inferiores ao que cabería agardar. Máis polo miúdo, a media das temperaturas foi superior ao habitual neste mes, sobre todo no caso das máximas, debido ao predominio de situacións anticiclónicas que achegaban aire cálido desde o sur. De feito, destacan os altos rexistros acadados entre os días 9 e 15.
A Xunta de Galicia puxo en marcha a campaña de inmunización fronte á gripe e a COVID, que este ano incorpora como principais novidades a extensión da vacina antigripal de alta carga ás persoas de 65 a 69 anos e a ampliación do proxecto piloto de vacinación nos colexios a 75 centros educativos. O inicio oficial tivo lugar nun acto nas residencias de maiores e centros de discapacidade, o colectivo polo que arranca tradicionalmente a campaña debido á vulnerabilidade deste grupo fronte ás infeccións respiratorias.