
Comienza el rodaje de la serie Cociña Atlántica coproducida por Ibisa Tv, Pórtico de Comunicaciones y Efenet, y con participación de Localia Tv. Se trata de una serie de 26 capítulos presentados por Pepe Posada y Sergio Pazos y que se elabora en gallego, portugués y castellano abordando el placer de la cocina.
El equipo de Cociña Atlántica recorre Galicia, el Norte de Portugal, Asturias, El Bierzo y Azores buscando los mejores platos y los mejores vinos de la gastronomía atlántica que se darán a conocer al público a través de una serie de televisión programada para el primer semestre de 2006.
Sergio Pazos y el enólogo Pepe Posada sientan cada semana a la mesa a un personaje famoso para gozar y compartir los más suculentos platos de las citadas gastronomías durante una charla en la que se invita al espectador a realizar un recorrido por la historia de la alimentación desde el origen hasta la mesa, pero siempre en una clave amena y placentera. Además, cada plato se acompaña de un vino de calidad con una cata y honores a cargo del propio Posada que es secretario de la Irmandade dos Viños de Galicia, y la serie cuenta con la colaboración del historiador y antropólogo Xavier Castro, autor del libro A lume manso, y que pone el contrapunto de divulgación científica acercando al público a la historia de los alimentos que formaron parte de la cultura gastronómica a lo largo de los siglos.
El programa Cociña Atlántica cuenta con un guión de Ánxel Cobos y Noemí Álvarez Villar, la sintonía del músico Sergio Cobos, el diseño original de Manuel Posada y se completa con otras secciones que recorren las fiestas y cofradías gastronómicas, paisajes con encanto y tradiciones culinarias aliñadas con buena música. Todo ello dirigido por la periodista Lucía Rodríguez que coordina a un equipo humano integrado por el realizador Felipe Carvalho, la operadora de cámara Noe Chantada, el ayudante de cámara Jorge Vega, el técnico de sonido Dani Patiño, la directora de producción Cristina Martíns, la productora Yolanda Sánchez, la directora comercial Inmaculada Castaño, la comercial Débora González y la responsable de Comunicación Vanesa Rodríguez.
O avance do último informe climatolóxico elaborado por MeteoGalicia indica que a Comunidade rexistrou un mes de outubro cálido e moi seco. Foi un período anómalo, xa que as altas presións foron moito máis frecuentes do que cabería agardar nesta época. De feito, só chegaron tres frontes desde o Atlántico que, ademais, tiveron pouca actividade. Neste contexto, as temperaturas estiveron por riba dos valores climatolóxicos e as precipitacións acumuladas foron moi inferiores ao que cabería agardar. Máis polo miúdo, a media das temperaturas foi superior ao habitual neste mes, sobre todo no caso das máximas, debido ao predominio de situacións anticiclónicas que achegaban aire cálido desde o sur. De feito, destacan os altos rexistros acadados entre os días 9 e 15.
A Xunta de Galicia puxo en marcha a campaña de inmunización fronte á gripe e a COVID, que este ano incorpora como principais novidades a extensión da vacina antigripal de alta carga ás persoas de 65 a 69 anos e a ampliación do proxecto piloto de vacinación nos colexios a 75 centros educativos. O inicio oficial tivo lugar nun acto nas residencias de maiores e centros de discapacidade, o colectivo polo que arranca tradicionalmente a campaña debido á vulnerabilidade deste grupo fronte ás infeccións respiratorias.