Noticias

El Gobierno gallego pide la coordinación de los ministeriios de Defensa e Industria, la Sepi y la Consellería de Innovación para garantizar el futuro de la factoría coruñesa de Santa Bárbara

Es el compromiso alcanzado por parte de la Xunta de Galicia ante los representantes del Comité de Empresa que mantuvieron una reunión de trabajo con la Administración gallega.

La Consellería de Innovación e Industria trabaja con el objetivo de garantizar el futuro de la Fábrica de Armas de A Coruña, según el compromiso anunciado durante la reunión que mantuvieron el titular de este departamento, el conselleiro nacionalista Fernando Blanco, y los responsables del Comité de Empresa de Santa Bárbara. Una reunión en la que se alcanzó un acuerdo para que una comisión con representantes de los trabajadores y de la propia Consellería redacten una propuesta de viabilidad de la empresa que Blanco se comprometió a presentar ante el Secretario de Estado de Defensa. Un plan que comienza a redactarse el lunes 14 de noviembre, y en este proyecto deben colaborar el Ministerio de Defensa, la SEPI, la Consellería de Industria de la Xunta de Galicia y la propia empresa con el fin de buscar un futuro para Santa Bárbara que hoy por hoy genera importantes dudas.

El conselleiro de Innovación de la Xunta afirmó que la Fábrica de Armas “debe seguir sendo unha empresa de armamento”, pero señaló que se deben buscar “actividades complementarias á súa función esencial”. Las alternativas que formule la comisión, dijo Fernando Blanco, “plantexaranse ao propio Ministerio de Defensa co ánimo de buscar unha solución que permita garantir os postos de traballo e o funcionamento de Santa Bárbara”. Blanco anunció su intención de reunirse con el secretario de Estado en primer lugar, pero también con el Ministerio de Defensa y con el presidente da SEPI “a fin de que toda as partes actuemos coordinadamente, que saibamos cada unha das partes cal é o noso compromiso e que é o que queremos facer”. El conselleiro de Innovación recuerda que el pasado 21 de octubre ya remitió una carta a los ministros de Defensa e Industria para manifestarles la preocupación del Gobierno gallego por la situación de Santa Bárbara que también transmitió al titular de Defensa en su última visita a Santiago de Compostela.

Por su parte el presidente del Comité de Empresa de la factoría, Roberto Teijido, considera positivo este compromiso asumido por la Xunta y se mostró optimista asegurando que “estamos a tempo de intentar que esta fábrica perviva, que se diversifique e complemente ou incremente a súa produción cara a dous sectores emerxentes en Galiza, como son o náutico e o eólico”.

R., 2005-11-10

Actualidad

Foto del resto de noticias (alume-app.jpg) A loita contra os incendios forestais suma un novo aliado tecnolóxico ao servizo de toda a sociedade. A aplicación móbil ALume, deseñada para facilitar que calquera persoa poida dar a alarma sobre un foco de lume de forma inmediata e precisa, xa se atopa plenamente operativa e dispoñible para a súa descarga de balde nas plataformas Android e iOS. O obxectivo principal desta ferramenta é potenciar a detección temperá dos incendios forestais. Nunha emerxencia no monte, os primeiros minutos son decisivos para evitar que un foco inicial se converta nun gran incendio; por iso, ALume nace para acurtar os tempos de aviso e facilitar ao servizo de extinción datos exactos antes de despregar os medios sobre o terreo. Cabe sinalar que a aplicación leva xa 7.000 descargas e 200 notificacións que axudaron ao operativo.
Foto de la tercera plana (titiribeira-2026.jpg) Un dos grandes atractivos desta undécima edición será a estrea de dez novos espectáculos, todos eles impulsados por compañías galegas, un dato que evidencia o dinamismo creativo do sector dos monicreques na Comunidade. A programación abrirase coa nova versión de A festa dos títeres, presentada por Viravolta, Vai de Roda e Títeres Alakrán, para continuar coa estrea de Treco-lerias, de Trécola Producións, e A rosa de papel, adaptación ao teatro de monicreques do texto de Valle-Inclán realizada por Alakrán.

Notas

'Dálle á lingua' é un proxecto de divulgación lingüística da USC que se desenvolverá en colaboración con bares de diversas localidades galegas. O seu obxectivo é 'poñer a lingüística sobre a mesa', literalmente, a través de pousavasos de dobre cara que ofrecerán información para desmontar mitos sobre diversos temas relacionados coa lingua e a lingüística. A iniciativa que agora bota a andar busca locais interesados en participar. Ademais, os establecementos inscritos participarán nunha competición, denominada Liga Mente e Palabra.
A Universidade da Coruña desenvolverá durante os próximos tres anos o proxecto 'INTERLYNX: Estudo paleomolecular da interacción interespecífica de poboacións de lince antigo na conca do Mediterráneo occidental', unha investigación financiada pola Axencia Estatal de Investigación (AIE) dentro da convocatoria de Proxectos de Xeración de Coñecemento 2025.
PUBLICIDAD
ACTUALIDAD GALICIADIGITAL
Blog de GaliciaDigital
HOMENAXES EGERIA
PUBLICACIONES