El Ayuntamiento de Vilagarcía de Arousa, a través de la Concejalía de Cultura, reitera el llamamiento a todos los vecinos para que colaboren con donaciones en la creación del Museo do Ferrocarril, después de que hace unos días ya pidiese la colaboración vecinal con el fin de contribuir a la creación del futuro del centro museístico "como un espacio ligado a la propia ciudad". Según informó este ayuntamiento pontevedrés, se solicita a los vecinos de Vilagarcía la cesión de objetos o documentos relacionados con el ferrocarril y con la capital arousana.
Estas aportaciones pasarán a formar parte de los fondos del Museo do Ferrocarril, complementando las aportaciones de la Asociación Arousa Tren-Amigos do Ferrocarril, y el Museo Nacional Ferroviario de Madrid, según indicaron las citadas fuentes. Este nuevo llamamiento coincide con el anuncio del ayuntamiento de que se dotará de una plataforma elevadora al museo, para facilitar el acceso de personas con movilidad reducida. La dotación de este equipamiento supondrá una inversión de 15.180 euros, y será acometida por la empresa Seixo.
O programa Radio na Biblio, que vai polo noveno ano en funcionamento, chega este curso a 245 centros de ensino que contan cun laboratorio de radio no que traballan as competencias vencelladas á alfabetización mediática, lingüísticas ou de expresión escrita e oral, entre outros. Con nove cursos en marcha, trátase dun programa consolidado que aproveita a posta en marcha dunha emisora de radio na biblioteca para traballar habilidades e destrezas e que permite o tratamento de contidos curriculares mediante metodoloxías activas e innovadoras que facilitan a aprendizaxe. Ademais, as actuais tecnoloxías da información e da comunicación facilitan o uso da radio como ferramenta pedagóxica de gran alcance para a difusión dos proxectos e iniciativas do centro educativo.
Tivo lugar a na cerimonia de entrega dos XVIII Premios Nacionais de Artesanía 2025, na que resultaron premiadas dúas candidaturas galegas. O artesán Aitor Martínez López de Arbina (Tomiño), especializado en tornería de madeira, resultou gañador na categoría Produto e a Fundación Artesanía de Galicia obtivo o recoñecemento na categoría Promociona para Entidades Públicas polo seu proxecto 'Artesanía no Prato'.