El Ayuntamiento de Vilagarcía de Arousa, a través de la Concejalía de Cultura, reitera el llamamiento a todos los vecinos para que colaboren con donaciones en la creación del Museo do Ferrocarril, después de que hace unos días ya pidiese la colaboración vecinal con el fin de contribuir a la creación del futuro del centro museístico "como un espacio ligado a la propia ciudad". Según informó este ayuntamiento pontevedrés, se solicita a los vecinos de Vilagarcía la cesión de objetos o documentos relacionados con el ferrocarril y con la capital arousana.
Estas aportaciones pasarán a formar parte de los fondos del Museo do Ferrocarril, complementando las aportaciones de la Asociación Arousa Tren-Amigos do Ferrocarril, y el Museo Nacional Ferroviario de Madrid, según indicaron las citadas fuentes. Este nuevo llamamiento coincide con el anuncio del ayuntamiento de que se dotará de una plataforma elevadora al museo, para facilitar el acceso de personas con movilidad reducida. La dotación de este equipamiento supondrá una inversión de 15.180 euros, y será acometida por la empresa Seixo.
A loita contra os incendios forestais suma un novo aliado tecnolóxico ao servizo de toda a sociedade. A aplicación móbil ALume, deseñada para facilitar que calquera persoa poida dar a alarma sobre un foco de lume de forma inmediata e precisa, xa se atopa plenamente operativa e dispoñible para a súa descarga de balde nas plataformas Android e iOS. O obxectivo principal desta ferramenta é potenciar a detección temperá dos incendios forestais. Nunha emerxencia no monte, os primeiros minutos son decisivos para evitar que un foco inicial se converta nun gran incendio; por iso, ALume nace para acurtar os tempos de aviso e facilitar ao servizo de extinción datos exactos antes de despregar os medios sobre o terreo. Cabe sinalar que a aplicación leva xa 7.000 descargas e 200 notificacións que axudaron ao operativo.
Un dos grandes atractivos desta undécima edición será a estrea de dez novos espectáculos, todos eles impulsados por compañías galegas, un dato que evidencia o dinamismo creativo do sector dos monicreques na Comunidade. A programación abrirase coa nova versión de A festa dos títeres, presentada por Viravolta, Vai de Roda e Títeres Alakrán, para continuar coa estrea de Treco-lerias, de Trécola Producións, e A rosa de papel, adaptación ao teatro de monicreques do texto de Valle-Inclán realizada por Alakrán.