Más de mil firmas de Galicia y Portugal participan en los salones temáticos de Vigoferia 2005
La feria, que se celebra en el Ifevi entre el 28 de octubre y el 6 de noviembre, prevé la asistencia de 100.000 visitantes.
El Instituto Ferial de Vigo (Ifevi) acoge entre el 28 de octubre y el 6 de noviembre la XII Feria Multisectorial de Galicia y Portugal: Vigoferia 2005, en la que participan más de mil empresas de ambas regiones y a la que se prevé la asistencia de cerca de 100.000 visitantes, según afirma el presidente de la Feria, Antonio Reguera.
La feria, organizada por la empresa Planner-Proceltha, cuenta con los salones temáticos de decoración y de diseño, que celebran ya su séptima y décima edición respectivamente. El Salón del Mueble, Decoración e Interiorismo tiene como protagonista a la Asociación del Mueble de Paos de Ferreira (Portugal) que, junto con expositores de Galicia y del resto de España, presenta las últimas tendencias en el sector. Por su parte, el Salón de Jóvenes Diseñadores tiene como objetivo dar a conocer el trabajo de las nuevas promesas del diseño y ha servido, según Antonio Reguera, "de trampolín para muchos jóvenes". En esta edición, que se desarrolla entre los días 4 y 6
de noviembre, participan cerca de medio centenar de creadores de toda la península.
Además, entre el 28 y el 1 de noviembre, tiene lugar Expogalaecia, un
salón de Turismo, Gastronomía y Artesanía concebido independientemente de 'Vigoferia' y que tiene como objetivo dinamizar el sector turístico en Galicia, facilitando las experiencias con gestores de otras comunidades. En este salón se desarrolla la bolsa de contratación turística Portugalicia por medio de la cual se establecerán citas personalizadas entre empresarios del sector, usuarios, agencias de viajes y organizadores de congresos, entre otros, de varios países. Está confirmada la asistencia de más de 500 expositores de España, Portugal, Italia, Inglaterra y Estados Unidos.
La concejal de Turismo del Ayuntamiento de Vigo, Lucía Molares, presentó este evento como "una de las muestras más representativas del Atlántico peninsular", tanto por el número de participantes como por la variedad de productos que se exhiben, y aseguró que este año goza de mayor afluencia por coincidir con los días previos a la salida de la Vuelta al Mundo de Vela del puerto de la ciudad.
R., 2005-10-17
Actualidad

A Xunta de Galicia completou esta semana os trámites para a autorización dos nove proxectos de repotenciación voluntaria de parques eólicos recibidas entre finais de 2023 e comezos de 2024 e que permitirán suprimir 286 aeroxeradores do territorio galego así como, coa mesma potencia, incrementar un 35 % a produción de enerxía renovable. Trátase dun procedemento que destacou pola súa axilidade pois os prazos de autorización administrativa acurtáronse considerablemente, completándose en menos dun ano desde a recepción do proxecto definitivo e cumprindo así co mandato comunitario de axilizar as xestións e garantir que non se alongan máis de dous anos.

O director xeral de Relacións Exteriores e coa UE, Jesús Gamallo, participou na asemblea xeral Comisión do Arco Atlántico da Conferencia das Rexións Periféricas Marítimas en Sevilla, na que se fixo balance do último ano e se presentaron as previsións para 2026. O director xeral interveu na sesión Un novo marco financeiro plurianual da UE: que hai para o Atlántico, onde defendeu un futuro da política de cohesión descentralizado e o rexeitamento ao cambio de modelo cara un plan único por estado membro, postura baseada nas experiencias previas que mostran que os programas operativos rexionais son a fórmula máis eficiente para a xestión dos orzamentos destinados á cohesión.
Notas
Poucas figuras teñen deixado tanta pegada no imaxinario colectivo galego como a de Isaac Díaz Pardo (1920-2012). As súas múltiples facetas como deseñador, ceramista, pintor, empresario e intelectual convertérono nun emblema da identidade cultural galega. Precisamente neste 2025, no que se lle dedica o Día das Artes Galegas, a Universidade de Vigo quere renderlle homenaxe e contribuír a difundir o seu traballo e legado. Para facelo, este venres inaugurouse a mostra Isaac Díaz Pardo.
A Alameda de Santiago será esta fin de semana o escenario de Compos(tech)la, un dos múltiples eventos do proxecto Santiago en Vivo para fortalecer o tecido empresarial e dinamizar a economía. A feira tecnolóxica contará co protagonismo da Universidade de Santiago, que levará durante o sábado e o domingo ao parque compostelán algúns dos seus centros de investigación e servizos.